Fra EBS til EBG - når skjer selve overgangen?

Fly med oss

ScanFlyer Gold
Fra EBS til EBG - når skjer selve overgangen?

Jeg mangler noen få poeng på å bli oppgradert fra EBS til EBG. Hvis nå TG gjør jobben sin så blir jeg EBG-medlem etter utreise til årets sommerferie. Da er det store spørsmålet om mitt EBS-kort i realiteten vil gi meg EBG-fordeler før jeg har fått et skinnende EBG-kort i posten? Altså, kan de ved Fast Track, lounge etc. lese min status ved å dra kortet? :8:

Re: Fra EBS til EBG - når skjer selve overgangen?

Jeg mangler noen få poeng på å bli oppgradert fra EBS til EBG. Hvis nå TG gjør jobben sin så blir jeg EBG-medlem etter utreise til årets sommerferie. Da er det store spørsmålet om mitt EBS-kort i realiteten vil gi meg EBG-fordeler før jeg har fått et skinnende EBG-kort i posten? Altså, kan de ved Fast Track, lounge etc. lese min status ved å dra kortet? :8:

Når kontoen din oppdateres kan du be om en bekreftelse på epost, eller printe ut en kontoutskrift som viser status, som du så har med deg inntil du får EBG-kortet.. Boardingkortet ditt burde også reflektere EBG-statusen din i de fleste tilfeller, og også når de sjekker nummeret ditt i systemet. Det burde gå greit, med mindre du treffer på feil person i lounge-inngangen.

Last edited:
Re: Fra EBS til EBG - når skjer selve overgangen?

Når kontoen din oppdateres kan du be om en bekreftelse på epost, eller printe ut en kontoutskrift som viser status, som du så har med deg inntil du får EBG-kortet..

Takk, høres jo i grunn greit ut. Så er det bare å håpe at jeg slipper å etterregistrere poengene for å få EBG-status! ^_^

Back