FR24 er ustabil for tiden

ENBO

ScanFlyer Blue
Medlem
Vi som forsyner FR24 med rådata, har fått ny programvare - ny feeder. Gamle ENBO er nå T-ENBO2, der også bakketrafikk vises. Vi sender trafikken, men programvaren som forsyner FlightRadar24.com ser ut til å slite med nedetid. I lange perioder kveld har bare de "gamle" vært oppe, men nå "T"-senderne oppe igjen. Mikael, en liten oppdatering, om du har ;)

Har ikke registrert nedetid fra min boks, T-KGVL-1, så det er tydeligvis ikke hos alle..

Vi har fått mer täckning och mer besökare vilket gör att databasen är väldigt hårt belastad. En ny databas kommer kopplas in torsdag eller fredag och då är förhoppningsvis problemen lösta.

Som vi meddelat flera gånger innan, ska man inte använda gamla och nya feeder mjukvaran samtidigt. Det skapar bara onödigt belastning och felaktigt data i databasen. Vänligen radera den gamla mjukvaran.

..... En ny databas kommer kopplas in torsdag eller fredag och då är förhoppningsvis problemen lösta.

..... Vänligen radera den gamla mjukvaran.

Godt! Et playback fra etter kl 22:00 i går kveld vil vise at alle T-stasjonene i Norge var ute.

Nedetiden vises ved at symbolet på statuslinjen nede til høyre blir rødt, dialogboksen viser at SBS-1'en er OK, men nettverket har status ERROR, og at programvaren vil forsøke å koble opp igjen om 10 sekunder, gjentakende og gjentakende.

For mitt vedkommende fjernet jeg gammel programvare ved installasjon av den nye.

Hvordan går det med feeden din ENBO? Min har ikke kunnet koble til på lenge.

Hvordan går det med feeden din ENBO? Min har ikke kunnet koble til på lenge.

Etter mitt forrige innlegg hadde jeg flere kortere utfall, men den koblet alltid automatisk opp. Etter det, har den sendt jevnt og trutt, og den virker nå stabil. Bank i bordet!

Back