Four Seasons med charterfly

Someone

Moderator
Medlem
Ser ut som Four Season har tenkt begynt og satse på charterturer og har skaffet seg en 757 til bruk på ymse jorden rundt reiser. Selv om Sands jo har egen flyflåte er jo dette fortsatt uvanlig for hotellkjeder

I deres stil er det også en VIP fly, da en 757 med 52 seter

http://www.fourseasons.com/aroundtheworld/

Ser ut som rundturene er som følger:

The 52 seat branded aircraft will initially operate on 4 itinerary routings

Los Angeles - Kona - Bora Bora - Sydney - Bali - Chiang Mai - Mumbai - Istanbul - Prague - London

Seattle - Tokyo - Beijing - Maldives - Nairobi - Istanbul - St. Petersburg - Marrakech - Boston

Austin - Liberia - Kona - Sydney - Langkawi - Mauritius - Nairobi - Amman - Lisbon

London - Amman - Dubai - Seychelles - Nairobi - Florence - London

Har sjekket og det er ganske greie priser også. vurderer å ta med storfamiliene på et par slike neste år.

Ja, slenger oss med alle i familen her også Fnate.

Kun små $119000 + tax pr person, men må ta til takke meed dobbeltrom da. :) :)

Kim

Leste PDF brosjyrene om de forskjellige turene og ble uvel… Fytter rakkern så ufattelig rått. Nå angrer jeg på at jeg ikke fulgte bedre med på skolen eller ble vinningskriminell..

Leste PDF brosjyrene om de forskjellige turene og ble uvel… Fytter rakkern så ufattelig rått. Nå angrer jeg på at jeg ikke fulgte bedre med på skolen eller ble vinningskriminell..

Fett ja... Men du betaler en vanvittig høy premium for flyopplevelsen. Har vært på de fleste av de beste hotellene på ruta, utenom Paris, og gjort alle tingene. Det er en helt åndssvak differanse fra kosten av det og opp til det de charger.

Men... Jeg ser ikke noe problem med det sånn sett. Det er way out of my league, og om jeg hadde så mye penger tror jeg at jeg ville like å bare slenge dollar på bordet og ikke bekymre meg om en skrue.

Hadde ikke sagt neitakk til en slik tur, synd at det er står litt dårlig til med feriedagr ellers hadde jeg lett vært med ;)

Four Seasons B757

Vi har noen Four Seasons-fanatikere her, har vi ikke?

The TAG Aviation Boeing 757-200, to operate for the luxury hotel and resorts company "Four Seasons", left after its arrival to Birmingham eight months ago on an acceptance flight to Zurich and back.

Og dette er 757-2KT G-TCSX, opprinnelig levert til Transavia. Har også vært innom Air Finland.

GTCSX.jpg

Han som skrev den bloggen har vel først og fremst en "but" fordi det er dyrt, og sammenligner med Virgin America sin First Class. Jeg tror ikke han helt skjønner tegningen.

Men jeg ble vel ikke super imponert over privacy'en i de setene. På en 7-800.000 kroners chartertur ville jeg nok likt å sove enda litt mer privat :)

Tror vel uansett at jeg ikke helt er i kundegruppen for denne turen. Håper strengt tatt jeg aldri blir så rik heller.

Men jeg ble vel ikke super imponert over privacy'en i de setene. På en 7-800.000 kroners chartertur ville jeg nok likt å sove enda litt mer privat :)

Men hvordan er egentlig flytidene? Vil ikke uansett endel gå på dagtid, også bor man heller på hotellene deres, for mest mulig komfort? Det virker jo som flightene enten går vestover eller er relativt korte

Uansett er den jo glimrende for partyflighter

Tror vel uansett at jeg ikke helt er i kundegruppen for denne turen. Håper strengt tatt jeg aldri blir så rik heller.

Du får selge noen ekstra ghettoblastere, og vips så er du der :p

Back