jameson82
Flysitter
Siden man fikk i julegave ifra firmaet ett fint lite brev om at pga nedskjæringer så bla bla bla har man siden 1.desember gått hjemme og sett veggene komme nærmere og nærmere. I OL gikk løperne med superlim under skia,og været var grått og trist. Så mandag 10feb ble OL byttet ut med KVS tool i noen minutter og man fant ledige seter til Fillipinene med avreise 3 dager senere.
14 minutter på tlf med en flink svensk representant for Eurobonus så var man 190.000 EB poeng fattigere og 3.300kr ble dratt fra AM-EX slik at man fikk igjen noen EB poeng.
Reiseruta ble slik
Gjør denne reporten mest med bilder med noen små kommentarer der jeg føler det trengs.
13/2
LH 859
D-ALQB A320
OSL-FRA (710miles)
Hadde bestilt ingen sjømat meny siden jeg er allergisk mot sjødyr. De andre fikk spekemat:headbang,jeg fikk frukt :lol:
14 minutter på tlf med en flink svensk representant for Eurobonus så var man 190.000 EB poeng fattigere og 3.300kr ble dratt fra AM-EX slik at man fikk igjen noen EB poeng.
Reiseruta ble slik

Gjør denne reporten mest med bilder med noen små kommentarer der jeg føler det trengs.
13/2
LH 859
D-ALQB A320
OSL-FRA (710miles)

Hadde bestilt ingen sjømat meny siden jeg er allergisk mot sjødyr. De andre fikk spekemat:headbang,jeg fikk frukt :lol: