gilera
Canonskytter
Hei! Etter en liten pause så er det nå på tide med en ny fotokonkurranse.
Konkurransen varer fra og med i dag, 1. juni, og avsluttes søndag 1. september. Siden det har vært så fint vær i mai, tillates bilder fra den måneden også.
Temaet er: Sol og sommer ved flyplassen! (Regn er jo forøvrig også sommer. :spin)
Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) med sitt bidrag i form av URL innen 1. september. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut i en ny tråd for avstemning. Vinneren blir annonsert i tråden etter endt avstemning.
Informasjon, regler og krav:
Da ønsker jeg dere en veldig god sommer og lykke til! Tenk lys og komposisjon, motlys kan i mange tilfeller være veldig gøy!
Med vennlig hilsen
Bjørn J. Jensen
Konkurransen varer fra og med i dag, 1. juni, og avsluttes søndag 1. september. Siden det har vært så fint vær i mai, tillates bilder fra den måneden også.

Temaet er: Sol og sommer ved flyplassen! (Regn er jo forøvrig også sommer. :spin)
Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) med sitt bidrag i form av URL innen 1. september. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut i en ny tråd for avstemning. Vinneren blir annonsert i tråden etter endt avstemning.
Informasjon, regler og krav:
- Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.
- Bildet må være tatt fra og med mai til og med august i år (2013).
- Kun ett bidrag per person per måned. (Altså totalt maks fire bilder per person.)
- Det kåres én vinner.
- Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden). Hvis ikke endrer jeg bildestørrelsen uten forespørsel.
- Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!
- Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, fly, cockpit, ATC etc.).
- Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.
- Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.
Da ønsker jeg dere en veldig god sommer og lykke til! Tenk lys og komposisjon, motlys kan i mange tilfeller være veldig gøy!
Med vennlig hilsen
Bjørn J. Jensen
Last edited: