ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 11 May 2012 #61 http://www.dagbladet.no/2012/05/11/nyheter/innenriks/flyshow/21552050/ Dagbladet hehe
J JanSev ScanFlyer Silver 11 May 2012 #62 BraathensSafe1985 said: Forresten ... har du video ? Click to expand... Nei dessverre, jeg hadde mer enn nok med å fotografere Jan
BraathensSafe1985 said: Forresten ... har du video ? Click to expand... Nei dessverre, jeg hadde mer enn nok med å fotografere Jan
Heidi ScanFlyer Blue 11 May 2012 #63 Dette var moro, Jan. Og som Dagbladet skriver, bildene er spektakulære. Regner med du hadde en flott opplevelse den dagen. Heidi
Dette var moro, Jan. Og som Dagbladet skriver, bildene er spektakulære. Regner med du hadde en flott opplevelse den dagen. Heidi
Wiggo Hovde ScanFlyer Silver 11 May 2012 #64 Denne serien overgår ALT annet her på forumet. Skal noen toppe denne tror jeg de må sparke igang romferga igjen og ha corgoluka åpen. Bøyer meg i støvet!
Denne serien overgår ALT annet her på forumet. Skal noen toppe denne tror jeg de må sparke igang romferga igjen og ha corgoluka åpen. Bøyer meg i støvet!
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 11 May 2012 #65 Helt enig med de andre! Rått! Ikke værst å få dem klint utover forsida på dagbladet.no heller. Håper du fikk godt betalt!! BF:fly
Helt enig med de andre! Rått! Ikke værst å få dem klint utover forsida på dagbladet.no heller. Håper du fikk godt betalt!! BF:fly
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 11 May 2012 #66 JanSev said: Nei dessverre, jeg hadde mer enn nok med å fotografere Jan Click to expand... Psssst, jeg er flink til å filme :lol:
JanSev said: Nei dessverre, jeg hadde mer enn nok med å fotografere Jan Click to expand... Psssst, jeg er flink til å filme :lol:
J JanSev ScanFlyer Silver 13 May 2012 #70 Kanon said: Stilig bilde, gøy å se hvor du fotograferte fra. Click to expand... Denne gangen ble det litt langt bak og med tre mann forran som hele tiden beveget seg ble det vanskelig å få tatt gode bilder, men det ble knipset noen hundre bilder så noen ble ganske bra.
Kanon said: Stilig bilde, gøy å se hvor du fotograferte fra. Click to expand... Denne gangen ble det litt langt bak og med tre mann forran som hele tiden beveget seg ble det vanskelig å få tatt gode bilder, men det ble knipset noen hundre bilder så noen ble ganske bra.
L Les Wade Newcomer 16 May 2012 #71 Congratulations to the Royal Norwegian Air Force!! One Hundred Years and Climbing! RWRGroup
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 16 May 2012 #72 Vanvittig fett! Det råestemjeg har dett her inne. Respect!!