Default Forza Bari - eller god mandag….

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
…..sko !! Noe en som veldig lykkelig gift med en Italienerinne har et meget nært forhold til…..sweetheart just a few minutes, i just need to find the perfect shoes….(Imelda roll over !!) ….. i dag var det det røde sko….ikke spør hvorfor…det er bare slik….kanskje på grunn av den ideelle bilen:

IMG_0179.webp

…. Vel skoene var meget rode i dag….og på ingen måte passende til turen vi gikk…slik er det skoene’s look and feel er det som teller, at det er høye heler i øsende regnvær betyr ikke noe !

…er en gift med en Italienerinne så er det Life in the Moment ! Ikke planlegg noe som helst, la the dolce vita ta kontroll !! (Det er faktisk fantastisk!) og PS Bari er i grunn som Lillestrøm - du skjønner ikke hvorfor du drar dit før du er der…. God Mandag med lyden av en DHC-2 Beaver i bakgrunn (Forum Oppgraderinegn var meget bra….men vi kan ennå ikke legge inn 32 Sylindre eller mere……)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. En tur innom tannlegen før turen går opp til toppen av byen. Planen er 3 1/2 dagers uke…men mulig jeg må by på 4 dager.

Morning fra Hvalstad. Her har vi vært effektive, så nå må vi faktisk vente før minstemann og jeg kan rusle til morgen-SFO. L1 til jobb snart, og ser ut som andre skal ta seg av kjøring av barn til trening i dag. Ha en fin dag.

God mandag morgen fra L21 til FBU. Det er første gang jeg tester den nye greia på mobil (iPhone).
Etter oppgradering av Flyprat har jeg ikke hørt noen klage fra EB, så det lover vel bra :-) Dette fungerer veldig bra! :)
Ha en fantastisk mandag.

God morgen fra kontoret. Mye god mat fra helgen er forsøkt trent bort i gymmet. Glemte at det er jo fjell-luft på Knausen også så det ble ni timer søvn. Deilig å bo langt fra veier og bråk.

Prøver å unngå en uplanlagt tur til London i morgen og erstatte med Teams.

Endelig mandag. Så blev det atter ugens bedste dag. Det er mandag, og der er kaffe i koppen. Klokken er blevet 7.47, og udover at være ugens bedste dag. Ja så har fruen oven i købet fødselsdag. God dag til alle der ude :-)

Morn fra Tønsberg. Ser ut som om vi skal få lov til å tørke opp litt i dag, og så skal det jobbes litt. Ikke stort større planer for dagen enn det

God morgen fra R14 på vei til bortekontoret. Mandag er oftest møtedag. Det vil si at man ikke får gjort særlig. Kanskje jeg heller burde blitt forsker? Da er det vel legit å sitte i et eget skur og lage grafer istedenfor å sitte i møte.

Men oooops, nå holdt jeg på å glemme at jeg er best.

Ha en fjong mandag!

God formiddag fra Tananger,

Høstferie - har pakket ned tannbørsten og klar for flightene SK1869 og SK925. Greit å få pause fra vind og regn en periode med sommer temperaturer igjen der over i vest.

Ha en fin dag.

Mornings fra SAS-loungen på Galemoen. Med offwhite sko (skittenhvite) i tilfelle DC-8-63 skulle lure.
I dag skal Aegean testes for første gang, sågar på første rad. Vurderer en liten trip-report, kan ikke se at vi har noe fra den kanten i det siste.
Hadde forresten en 100% køfri kjøretur til moen i dag morges. Mandag etter høstferien regnet jeg med at det var mer helvete enn vanlig på E18 fra Asker. Dessuten våknet jeg alt for tidlig, så det gikk en faen i meg og kjørte rundt. Via Sylling, Norderhov og Roa.
Det tok 20 minutter lengre enn E18 men sparte meg hjerteinfarktet.

Attachments

• image.webp
    image.webp
    113.6 KB · Views: 9
God förmiddag från Göteborg,

Visumsöknad till Indien och skriva klart in oppgave till en kurs jag läser. Så har jag nog fyllt min måndag. Ha en flott start på veckan!

God mandag fra Chile. Morsomt å få med seg Norge spille U20 VM-kamp mot Saudi i går. Gutta er heldigvis videre selv om det ble uavgjort. Straks trening og ærend, og så blir det en mottakelse hos Japan i kveld. Der pleier det å være bra mat. Ha en fin dag.

G'morgen fra vestsørøst. Her skal dagen dediseres til legebesøk, men heldigvis ikke for meg.

Mn først må det jo markeres at det er Mad Dog Monday. Og man skal kanskje minne om at Mad Dog ikke er helt reservert MD80 (som jo med unntak av -88 teknisk sett er Dirty Cow ...) så derfor tar vi en Mega Dog fra Seattle i 2003 ...

N591FE.webp

Back