• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forumet har fått en filmstjerne

Re: Forumet har fått en filmstjerne

Jeg tenkte det samme... Har videoene blitt lagt der uten samtykke?:8:

De som er linket til øverst i denne tråden, er lastet opp på min server, av BSSW, og jeg tolket innholdet av denne tråden slik at det var målet å få videoene lagt et sted de kunne vises for forumet's medlemmer.

De som har lastet dette på DuRøret vil måtte ta sin diskusjon om dette med SpeedBird og BSSW.

-A

Som jeg allerede har skrevet så er det iorden for meg, men det er tross alt Speedbird som må gi den siste ok i denne saken.

Jeg skal ta å forhøre meg om dette og eventuelt komme tilbake med info.

Edit: Jeg har fått pratet med Speedbird og han vil tenke over saken og komme med tilbakemelding senere. Det var tenkt at videoene bare skulle bli brukt her på forumet da vi lagde dem. Så å få dem lagt ut på YouTube var ikke tenkt på. Men som sagt det er Speedbird som må gi den siste OK i denne saken.

Hvis han skulle bestemme seg for at han ikke vil ha videoene liggende på YouTube, er det mulig å fjerne dem totalt derifra?

Last edited:

Enormt!!! Måtte det komme mange mange flere filmer på forumet!!

*mersmak*

Kor arti :)
Men ehem... enkelte har faktisk hatt navnet på rulletekst på en norsk kortfilm også ;) "Annolitt". "Noen" måtte operere rwy-lysene da de filmet på Hamar Flyplass. Har aldri sett det selv men blitt fortalt det er blitt observert.

LN-BRK er ikke lenger helt ukjent for filmverden heller?

Takk for flotte demonstrasjons videoer Martin. Nå er ikke jeg så heldig at jeg får sitte med nødutganger når jeg er ute og flyr så jeg har aldri visst hvordan disse åpnes. Kun på "Gerd" jeg vet hvordan den åpnes, t tt t tog du an Martin?

Kom gjerne med flere slike demonstrasjonsvideoer.

Hehe.. :)
Kjekt å se at filmene ble godt tatt i mot, og at jeg ligger godt ann til Oscar.. ;)

Har tenkt litt på dette med YouTube og sender snart ut en PM.

Og til Vede, håper isolasjonen fortsatt ligger godt i døra på Gerd,
var jeg som tok den ut og fikk tørket den for to år siden.. ;)

Last edited:

Tja.. ;)
Har vært med på å skyte noen slides,
men det går ofte litt tid mellom hver gang,
og det blir gjerne litt impulsivt også.

Skal høre, men kan ikke låve akkurat dette, ihvertfall ikke innen kort tid.

Kommer du kommer over en anledning med litt forvarsel så gi en lyd så må vi få skremt ut noen med kamera. :p

-A

Skal gjøre det vet du! :)
Tror jeg må kjøpe meg ett videokamera privat også etterhvert - ser ett potensiale her! ;)

Btw. kanskje jeg skulle lagt ut mobil nr'et mitt her også - er jo mulig at det er noen unge
smukke som ser filmen.. ;)

Du får høre med deiligst.no om du vil ha videoen liggende, og så får du ta demonstrasjonen sakte, i bar overkropp og unngå alle ord over 2 stavelser. ;)

-A

Du får høre med deiligst.no om du vil ha videoen liggende, og så får du ta demonstrasjonen sakte, i bar overkropp og unngå alle ord over 2 stavelser. ;)

-A

Speedbird nevner at han skal prøve å få tak på en slik drakt og lage en ny undervisningfilm om nødutganger :D :drunk:

Last edited:

Jeg vil IKKE se filmen!!:drunk:

Den skal sendes på alle norske kanaler samtidig og kontinuerlig i 5 timer :p
Og for at avdeling vest skal få samme glede så vil det bli gjort det samme der :p :drunk:

Ta det med ro, det er INGEN som vil se den filmen.

Haha.. :D
Borat er jo bare tøff som det!

Men forøvrig - tror dere har SKIKKELIG lyst til å se en råsexy Bergenser i den drakten!

Speedbird: dette var knall! Folkeopplysning i stor skala!
Jeg har noen forslag til neste filmer: slide (selvsagt), tømming av do på fly, korrekt lasting av bagasjetraller, skifte av dekk på 737? Keep'em coming!

C172 er ekspert på tømming av toalett så der kan han vise sine kunstner! Artige filmer Speedbird. Jeg har lyst å prøve det også ^_^

Back