Første Thomas Cook A330-300 Lakkert

Re: Første Thomas Cook A330-300 Lakkert

...og når blir de to andre A330-300´ene lakkert i nye farger?

Fin nok den, men jeg synes Thomas Cook er et merkelig navn på et flyselskap. Sier liksom ikke noe om hva det er. Hva blir det neste? John Smith Airline?

BF:cool2

Jeg syns Thomas Cook har fine fly, men så er jeg glad i blå da :)

Thomas Cook var vel han som arrangerte verdens første "charter" tur, var han ikke?

Og da kan det se ut som at neste A330-300 er på vei til lakkereren:

Airbus A330 -343 356 OY-VKH Thomas Cook Scandinavia ferried 10may09 OSL-AUH for paint into standard cs

Last edited:

Denne med andre ord :)
StoorSs-1.jpg

Så en A-321 med Thomas Cook Scandinavia farger igår. Var akkurat idet jeg kjørte opp på vollen, så det ble ikke bilder av den. men den kommer nok tilbake

Dette er vel første A330 hos Thomas Cook Scandinavia? Har sett mange A330 med Thomas Cook-dekor tidligere.

Så en A-321 med Thomas Cook Scandinavia farger igår. Var akkurat idet jeg kjørte opp på vollen, så det ble ikke bilder av den. men den kommer nok tilbake

Alle A321 maskinene til Thomas Cook skal være lakkert i de nye fargene nå, så du får nok de hver dag nå på OSL. ;)

Dette er vel første A330 hos Thomas Cook Scandinavia? Har sett mange A330 med Thomas Cook-dekor tidligere.

OY-VKI er første fly i Thomas Cook Scandinavia fargene av A330-300 maskinene.

OH-VKI ble lakkert hos FZO, mens OY-VKH drar de ned til AUH?
Rart de tar den helt ned dit for lakkering, hvis de da ikke tar service der samtidig da?

Den skal på en 10års-sjekk.

Tar vel tid før den er tilbake igjen da sikkert.
Regner med at alle 3 A330-300 skal dit fortløpende da dette året, og vil det bety at OY-VKI går i Scandinavia i sommer?

Back