Første rigige billede af Air Baltic

Replying to Topic 'Første rigige billede af Air Baltic'

skal vi ta en ny debatt? Jeg synes fremdeles det er et stilig design

At jens ikke liker denne designen er ingen overraskelse... Til det ligner den alt for mye på SAS sin. Jeg synes den bare blir bedre og bedre - nesten bedre enn SAS sin. Klar og ren!!!

Vi tar ikke en ny debatt. Synes motorene også trenger litt grønnmaling. Men når sant skal sies kunne de like godt malt alt i SAS farger....

Originally posted by EB
At jens ikke liker denne designen er ingen overraskelse... Til det ligner den alt for mye på SAS sin. Jeg synes den bare blir bedre og bedre - nesten bedre enn SAS sin. Klar og ren!!!

Likner på SAS sin i form av Snowflake etter min mening, bare litt mindre harmonisk enn Snowflake var. Det er vel også det mest positive å si om det livery'et.

SAS selv har valgt et fargeskjema som ikke blir trist, men pent og elegant. Mørkeblått haleror ser bedre ut i mine øyne enn det lysegule greiene som bare ikke blir pent.

Synes den er fin, jeg. Grønnfargen er mye finere på dette bildet enn de dårlige bildene vi har sett tidligere. (merkelig å ha så dårlige bilder som promobilder.) Designet er rent og pent, gir klar tilhørighet til SAS-gruppen, og fargen er frisk, slik at den skiller seg ut i mengden.

Jeg maa si meg enig med Jens .. dette er nesten like jaevlig som gamle jmc air ...

Dette er IKKE bra i mine øyne. Kreative løsninger som de ulike ballerinaene har representert, blir fort gjemt bort som vanlg. (BA 97 kontra 99)

...dette er ikke bra...:naughty:

Er det flere enn meg som blir småsvimmel av å se på bildet? Og da tenker jeg ikke på fargene...fotografens høyrebein er noe kortere enn venstrebeinet virker det som. Forøvrig er flyet akkurat like stygt nå som da fargene ble lansert.

Back