Første B777 i ny Air France-dekor

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Første B777 i ny Air France-dekor

I hvert fall halefinne. Titler er foreløpig ikke på plass. Får litt assosiasjoner til UA-halefinnen, men ikke 'plagsomt' mye. Synes forøvrig man får et godt perspektiv på hvor lang B773 faktisk er på dette bildet.

http://paineairport.com/kpae1859.htm

Re: Første B777 i ny Air France-dekor

Dette ser meget bra ut...

Gør det ??????
Synes at det er meget svært at ser forskel på de typer
Hilsen
Ole

Var ikke store forskjellen nei, men jeg må si at svingen aller nederst faktisk gjorde utseende bedre.....

Ser det er 3 blå striper på det nye mot 4 striper på det gammle dekoren også...

Altså ikke just nogen revolution her.....AF bemalingen er vel den ældste bemaling
på et selskabs fly, måskel lige bortset fra Olympic.....Synes nu godt at de kunne komme
op med noget der var bare lidt smartere..

Jeg er ikke imponeret overhovedet, snarere skuffet over manglende opfindsomhed fra
et land som bryster sig af have gode skabere....tænker her lidt på biler og tøj....
AF kunne gøre dette meget meget bedre
Hilsen
ole

GJESP:zzz At man kaller dette nytt er nesten frekt. Det lengste jeg kan strekke meg er oppdatert fargeskjema.

En ellers lang B777-300ER blir desto lengre og kjedeligere med all hvitmalingen Air France gjør seg klar til å skitne ut.^_^

De kunne da i det minste satt litt farge på flyet... As near as makes no difference; det flyet der er hvitt! :(

Det er hvitt, det er enkelt, det er oppdatert - og det ser faktisk bra ut!

Jeg trodde at det het AIR FRANCE i to ord, ikke AIRFRANCE i ett ord...

Ikke akkurat noe å rope hurra for dette. Enkelt å kjedelig..
Og AIRFRANCE i ett ord?? Tenkte jeg skulle ringe Norsk Språkråd i morra høre om det er lov slå sammen fornavn og etternavn. Da vil jeg gjøre det, mye greiere det... :)

Og AIRFRANCE i ett ord?? Tenkte jeg skulle ringe Norsk Språkråd i morra høre om jeg kan slå sammen fornavn og etternavn.. Mye greiere det... :)

Nå er dette en form for logo, og da er rettskrivning nødvendigvis ikke i fokus

og siden Air France ikke er norsk så gir dem nok katten i norske rettskrivingsregler ;)

Tror det blir litt skivebom å trekke inn Norsk Språkråd i denne sammenheng. Air France leker ikke butikk, og 'reklamebyrået' som har utformet logo og merkevarestrategi for AF har nok ikke helt usannsynlig mer tyngde i denne sammenhengen enn Norsk Språkråd og samtlige forumdebattanter til sammen.

Revolutionerende kan man vel ikke kalde det....Havde ventet mig noget bedre

Hilsen
Ole

Back