Forslag til Flyrs farger

Men hvordan ser det ut på em 737-800, som jeg setter en halvliter på at de ender med?

Glemte igjen laptopen med PSD-filer på i gamlebyen, men gi meg et døgn (kanskje to) etter litt ekstrajobb så skal jeg gi det et ærlig forsøk å få til lignende 738 inkludert litt andre forslag herfra.

Er det bare jeg som tenker de burde tatt firmanavnet inn i navn på flyene og plassert det godt synlig på flykroppen?

"Flyr fort"
"Flyr nå"
"Flyr høyt"
"Flyr Kanskje" (for eventuell reservemaskin)

Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Har nå gått over til 738 og tatt med det som virker som de mest populære pluss et forslag fra publikum. Om det er andre ønsker er det bare å fyre løs.

ZdpxAZm.png

w5aUwZz.png

pe2iYjq.png

Flott grønnfarge! Hva med Hele kroppen i den, med mørke motorer og hale fra nr3!

Noe slikt?

CwVxOIC.png

DEYY8gK.png

Hva med en lufthansalinje på halefargen og F tilsvarende langt bak?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Hva med å flytte F’n opp på halen på de siste? Synes ikke det blir helt vellykket med en ensfarget hale uten logo

Hva med å flytte F’n opp på halen på de siste? Synes ikke det blir helt vellykket med en ensfarget hale uten logo

Oppdatert posten over. Jeg synes det samme, men det passet ikke med en stor F både som "bryter" og på halen samtidig, det ble fryktelig mye som foregikk på likt.

Du som designe liveryen...tar du kontakt med flyselskapet med forslagene dine? Tenk om de blir tent av ideen din?

Du som designe liveryen...tar du kontakt med flyselskapet med forslagene dine? Tenk om de blir tent av ideen din?

Det hadde jo vært stas om de så, men det er alt for mye som er langt over min fotofiklingshobby som inngår i å utforme og utvikle en identitet som igjen speiles i flydekor, så det skal jeg ikke legge meg opp i. Om de ønsker å ta det videre er de hjertelig velkommen til å gi meg noen klippekort på flygninger, gjerne også den første, men oddsen er nok bedre på lotto:hi2

Back