Forslag om foto/spotter tur

Originally posted by Leorim

Nå er MIN billett bestillt , men via Oslo til Zurich
og via CPH hjem igjen.
Flere som kommer ?
Synd om eg nå blir alene på dette :p

Hvilket fly fra Oslo har du bestilt til og når går returen din fra Zyrich til CHP, slik at jeg bestille retur ca samme tid direkte engm -liker meg ikke alene i utlandet !!

Jeg har sendt en forespørsel til koordinator ole-nordahn.lyndgaard@sas.dk får en oversikt fra hele norden.

Jan

Dette blir det eneste direktefly fra osl/zyrich alternativet:

13/06/2007
OSLO (oslo)
ZÜRICH (zurich)
--------------------------------------------------------------------------------
13/06/2007
ZÜRICH(zurich)
OSLO(oslo)
Avreise 07:45
Ankomst 10:05
--------------------------------------------------------------------------------
Avreise 20:05
Ankomst 22:25
Direktefly

Noen som henger seg på - og/eller fra andre byer i Norge ???

På tide å bestille !

Jan

Her er mine ruter

130607 Bu4002 06:15-07:10 Svg-Osl
130607 Bu0840 07:45-10:05 Osl-Zrh
130607 Sk0610 20:10-21:55 Zrh-Cph
130607 Sk1878 22:45-00:10 Cph-Svg

Skal lure på om jeg henger meg på denne.

Håper bare det er noe ledig på ID, så jeg må se an kapasiteten litt. Men det hadde vært knall morro :D

Originally posted by Scanor

Skal lure på om jeg henger meg på denne.

Håper bare det er noe ledig på ID, så jeg må se an kapasiteten litt. Men det hadde vært knall morro :D

Dette er flighten våres - ser fram til å møte deg også !

130607 Bu0840 Osl-Zrh
130607 SK842 Zrh- Osl

Hvem andre tenker seg å være med på en slik tur ???

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Jan

Absolutt lyst, ZRH har jeg aldri reist til , må se an belegg og schedule release 16.5

Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by ATC-flyradar

Jan

Absolutt lyst, ZHR har jeg aldri reist til , må se an belegg og schedule release 16.5
Min tur er nu taget ud som ID tkt

SK1240 AARCPH
SK601 CPHZRH
SK610 ZRHCPH
SK1273 CPHAAR

Hilsen
Ole

Ole, kan du ikke redigere første posten til å inneholde dato for turen og alle deltakerne som har sagt at de vil delta? Blir mye mer oversiktlig slik.. Takker!

Originally posted by Tommy777

Ole, kan du ikke redigere første posten til å inneholde dato for turen og alle deltakerne som har sagt at de vil delta? Blir mye mer oversiktlig slik.. Takker!
Jo det vil jeg meget gerne...
Du må lige vente til Lørdag...
JEg vil forsøge at sætte en ny tråd sammen....

Datoen er den 13 juni 2007

JEg har lidt liggende på jobben min...skal møde Lørdag 0300UTC, og har nok tid
til det skulle jeg tro

Hilsen
ole

Originally posted by sk931

Originally posted by Tommy777

Jo det vil jeg meget gerne...
Du må lige vente til Lørdag...
JEg vil forsøge at sætte en ny tråd sammen....

Datoen er den 13 juni 2007

JEg har lidt liggende på jobben min...skal møde Lørdag 0300UTC, og har nok tid
til det skulle jeg tro

Hilsen
ole

Thanks!

Da er vell min rute også så godt som i boks. Alt som kan hindre meg, er om jeg kommer opp i eksamen, og den blir utsatt. da vil den bli utasatt til 13 Juni:drunk: men satser på at d IKKE skjer.

slik blir det for meg:

SK4002, SVG-OSL
SK0840, OSL-ZRH

SK0610, ZRH-CPH
SK1878, CPH-SVG

(samme som Lennart)... Gleder meg:exclamati :exclamati :D :D :D

Originally posted by Roxman

Da er vell min rute også så godt som i boks. Alt som kan hindre meg, er om jeg kommer opp i eksamen, og den blir utsatt. da vil den bli utasatt til 13 Juni:drunk: men satser på at d IKKE skjer.

slik blir det for meg:

SK4002, SVG-OSL
SK0840, OSL-ZRH

SK0610, ZRH-CPH
SK1878, CPH-SVG

Kjekt at vi blir 2 som skal sloss om vindus-sete , haha

Originally posted by Roxman

slik blir det for meg:

SK4002, SVG-OSL
SK0840, OSL-ZRH

SK0610, ZRH-CPH
SK1878, CPH-SVG

Kjekt at vi blir 2 som skal sloss om vindus-sete , haha

Vi får se hvem som får ståplass og hvem som får klappsete :o

Er du heldig - så for du siteplass fra STV tilm OSL :)

Jan

her vil ingen sloss:D (kanskje du og Lennart), men så lenge jeg får min flymat så skal det ikke komme noe klage fra meg
;) ;)

Noen som kan anbefale beste seteplass ombord her ? Er motorene alltid iveien for utsikten ?
Eg tenker på i forhold til F50 hvor du ser ingenting ved siden av motorene

Noen som kan anbefale beste seteplass ombord her ? Er motorene alltid iveien for utsikten ?
Eg tenker på i forhold til F50 hvor du ser ingenting ved siden av motorene

Kigger jeg på Lennart

Hilsen
Ole

Min tur er bestilt og betalt - gleder meg til en skikkelig fototur :D

Finnes det noen oversikt over hvem som kommer fra STV via OSL, fra trd via OSL osv.

I tillegg skal det etter det jeg har hørt komme nöen fra de andre scandinaviske land - oversikt kommer den ??

Jan

Finnes det noen oversikt over hvem som kommer fra STV via OSL, fra trd via OSL osv.

Skal du først bruke IATA koder så bruk de som stemmer, STV er Surat, India. SVG derimot er Stavanger. :colgate:

Har dessverre ikke anleding til å henge på, har nok å gjøre den dagen med avreise tidlig morgen dagen derpå.

Originally posted by Thomas

Skal du først bruke IATA koder så bruk de som stemmer, STV er Surat, India. SVG derimot er Stavanger. :colgate:

Har dessverre ikke anleding til å henge på, har nok å gjøre den dagen med avreise tidlig morgen dagen derpå.

Sorry, Thomas - skal skjerpe meg :rolleyes:

Jan

Originally posted by Thomas

Ah, du kan da øve dig på flyvning ved at tage en kort tur til ZRH !!!!

Hilsen
Ole

Back