Små touch utgjør hele forskjellen.
FRA-OSL som eneste passasjer i Business i fjor. Ikke bare åpnet hun Champagne-flasken, men hun hadde t.o.m. knytt en hvit serviett på flasken, akkurat som på fin restaurant. Topp service hele turen, og hun var ikke interessert i å leke "galley-gjemsel". Storkoste meg ombord!
OSL-ZRH-OSL som jeg beskriv i en Trip Report for litt siden. I utgangspunktet god service, men manglende gardinbruk ødela mye av inntrykket p.g.a. toalettrekere.
Har noen nye turer i intraeuropeisk C med SAS i tiden fremover. Skal selvsagt medbringe toalettrekingstelleapparatet
FRA-OSL som eneste passasjer i Business i fjor. Ikke bare åpnet hun Champagne-flasken, men hun hadde t.o.m. knytt en hvit serviett på flasken, akkurat som på fin restaurant. Topp service hele turen, og hun var ikke interessert i å leke "galley-gjemsel". Storkoste meg ombord!
OSL-ZRH-OSL som jeg beskriv i en Trip Report for litt siden. I utgangspunktet god service, men manglende gardinbruk ødela mye av inntrykket p.g.a. toalettrekere.
Har noen nye turer i intraeuropeisk C med SAS i tiden fremover. Skal selvsagt medbringe toalettrekingstelleapparatet
