• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forsinket tirsdag morgen

Gunnar

ScanFlyer Gold
God morgen fra nordgående tog på Jærbanen. 10 minutter sent er muligens ikke så mye, men har foreløpig inntrykk av at det bare er godstoget som er i rute denne morgenen. Dagen i dag er jobb på Forus, og forsøker å være hjemme til kl. 16. Så får vi se om togene har kommet tilbake i rute til da...:spin

God morgen. Her på Hvalstad nytes soloppgangen med en espresso. Siden jeg har lært arvingen å betjene espressomaskinen slapp jeg å lage den selv også. I kveld blir det en tur til Drammen for å prate om litt sære tema. Ha en fin dag

c8ee4c72001adfd408db89a3c369c99f.jpg

Mornings fra Tunhovd!
Våken før solen her også, men mye tyder på at det blir en fin dag i fjellet. Liten rød bil skal føre meg hjem utpå ettermiddagen.
Deilig tirsdag ønskes :)
c47319ab332e38b8d306651e503b094d.jpg

God morgen fra Grønland. Helt ordinær arbeidsuke helt uten reiser. Egentlig ganske OK... Kanskje en tur ut med kolleger i løpet av uka. Ha en finfin uke[emoji846]

God morgen. Her på Hvalstad nytes soloppgangen med en espresso. Siden jeg har lært arvingen å betjene espressomaskinen slapp jeg å lage den selv også. I kveld blir det en tur til Drammen for å prate om litt sære tema. Ha en fin dag
Viser at nespresso er et leketøy, mens skikkelig god kaffe får man kun med kvern og trakter :stir

God morgen fra en av ruters røde, hvor man har noen sære temaer på øret. Skal jobbes i dag også men det blir muligens ut for pizza i kveld da de har åpnet et spisested her oppe.
Gratulerer til bursdagsbarnet over!

God morgen. Fortsatt litt skurrete i halsen, men merkelig nok må gårsdagens øl, fly & curry med selveste "Stormåsen fra Harstad" ha fått det til å roe seg.

Nå sitter jeg bare her og irriterer meg gul og grønn over et annet forummedlem som straks skal på en ekspedisjon jeg er sykt misunnelig på. :(

Ha en fin en

God morgen!
Dagens pallplass går til slumreknappen! Klarte å stå opp en time senere enn det jeg opprinnelig tenkte. Hurra for fleksitid!

Dette blir en ganske så vanlig dag, et par møter, en tur til NTNU, et par øl, seng og så får vi finne ut om jeg kan slå slumrerekorden...

God formiddag fra det kolde Sørland!
Heldigvis snart lunsj.
Nok å gjøre i dag også, men heldigvis ikke så mye å gjør i kveld. Så da skal jeg spille Sudoku tenker jeg. Joda, jeg liker sudoku. Selv om det er vanskelig nok å uttale. Men bøyningen må jo være grei: en sudoku, flere sudokyr.

God tirsdag ønskes.

God tirsdag fra GLA.

På tide å komme seg på jobb igjen. Debne gangen går turen til Brindisi via AMS og FCO. Alitalia skal testes for første gang, blir også to nye flyplasser å notere på blokka.

Ha en finfin dag folkens! :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

God morgen. Fortsatt litt skurrete i halsen, men merkelig nok må gårsdagens øl, fly & curry med selveste "Stormåsen fra Harstad" ha fått det til å roe seg.

Nå sitter jeg bare her og irriterer meg gul og grønn over et annet forummedlem som straks skal på en ekspedisjon jeg er sykt misunnelig på. :(

Ha en fin en

Et like øyeblikk trodde jeg det var meg, men er jo ikke fra Harstad..... :D

Hvilken ekspeddisjon?

Laisen, deltar på førstehjelpskurs i regi Røde Kors i dag. Overraskende interessant. Nå middagspause. De som ikke røyker, tar seg forumpause derimellom!

G’morgen. Vått og mørkt ute - muligens en forsmak på det de kaller ‘høst’.

Nok en fridag og været er et godt påskudd til å gjøre ingenting. Jo forresten, jeg brygger meg en kopp kaffe til.

God dag fra borteboeren. Er virkelig på landet nå, vi har kræsjet hos familie på Romerike. Selv Bøler er mer urbant enn dette... Gjett hvem som gleder seg til leiligheten er ferdig oppusset og klar til nyinnflytting! Men - får tjent opp en del cash points hos Norwegian, da, siden alle innkjøpene ifm oppussingen gjøres med Bank Norwegian-kortet.

Snodige saker!
Bestilte nettopp en tur til Oslo via bedriftens reiseportalen, nedover med DY (kaller man dette en nedtur? :P ), oppover med SAS. Det var det systemet ville godta (må spare penger skjønner du). Greit nok det.
Da jeg la til bookingreferansen i SAS appen, var jeg overrasket over å se DY der også! Aldri opplevd før, men så pleier jeg ikke blande rødnese med blåhale heller da. Er dette noe nytt?

Snodige saker!
Bestilte nettopp en tur til Oslo via bedriftens reiseportalen, nedover med DY (kaller man dette en nedtur? :P ), oppover med SAS. Det var det systemet ville godta (må spare penger skjønner du). Greit nok det.
Da jeg la til bookingreferansen i SAS appen, var jeg overrasket over å se DY der også! Aldri opplevd før, men så pleier jeg ikke blande rødnese med blåhale heller da. Er dette noe nytt?

Nei, men har heller ingen praktisk betydning. Har selv hatt en del turer over fjellet bestilt gjennom Berg-Hansen med en blanding DY/SK, eller en blanding AY/SK/DY til ARN.

Back