• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forsinkelse charter kompensasjon

Pedersang

ScanFlyer Blue
Hei! Prøver å lese meg opp på Vings vilkår, pakkereiseloven, og Eu’s satser. Men det er ikke så lett å forstå.

Avreise fra Gardermoen er blitt utsatt med 11 timer fordi flyet ikke ble ferdig på service i tide. Ving sier de skal kompensere for 1 tapt feriedag, men skal de ikke også tilby kompensasjon etter Eu’s satser? Altså 400 euro pr. passasjer? Eller er det kun om flyet er innstilt?
Ankomst på destinasjonen vil jo da være 11 timer etter skjema.
Det ble gitt beskjed om forsinkelsen 2 dager før avreise.

Hva med utgifter til mat og drikke, når de som skal dra selvfølgelig ikke var på flyplassen 2 dager før avreise, men som nå må legge ut for middag på Gardermoen ettersom flyet egentlig skulle gå før frokost?

Noen som vet?

:)
 
Back
Top