• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Forsiktig med musikkvalget i drosjen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hva gjoer du hvis passasjeren ber deg om aa spille 'London Calling' eller 'Immigrant Song' over bilstereoen?? Jo, du melder ham til politiet selvfoelgelig!!!

http://www.usatoday.com/travel/flights/2006-04-10-music-security_x.htm

Herregud ... nestemann som sier at vi er paranoide her borte, skal faa med meg aa gjoere!

Replying to Topic 'Forsiktig med musikkvalget i drosjen!'

Hehe, vel Andy,

Jeg så noe annet fra USA idag og nesten like ille....

En TV2 pastor og komikeren Sturla Berg Johansen kjører sykkel i påska gjennom USA og gjennom en småby i Oklahoma ble de brått stoppet av en morsk Sheriff....

De prøvde å forklare hvem de var & hva de gjorde....Men ispedd noen norske gloser ble denne sheriff'en eller Deputy'en noget nervøs og satte håndjern på dem begge.....

Sturla prøvde i en hyggelig tone og forklare mens pastoren bablet på litt engelsk & litt norsk....

Etter mye om og men viste det seg at de fikk 55 dollar i bot for å ha kjørt for fort!

:mol

Snakk om overnervøsitet!

Tror ikke lensmannen i Otta er mindre naervoes naar et par utenlandske Harley-dudes raser gjennom bygda ....

Er vel best å holde kjeft i taxien :hoho

Sjøl er jeg villig til å politianmelde taxisjåfører som insisterer på å spille P4 i taxien. Men det er vel en annen sak.

:musikk

Back