Forsiktig med hva du sier når du sjekker inn

Re: Forsiktig med hva du sier....

Dette burde være relativt enkelt å finne ut av.
Alle flyplasser er oversvømt av kameraer, og om det ikke er noe som synes, så er det relativt enkelt å finne ut hvem som har og kan ha hatt kontakt med kofferten.

Altså... Man tar ut den diamantbelagte Rolexen og diamant halsbåndet før man leverer fra seg kofferten. Dette kan bare ikke stemme. Intet kabinpersonale krever innsjekk av diamanter liksom.

Jeg blir litt matt av sånne historier jeg.

skjønner ikke hvorfor hun ikke tok det på seg?

Eller hun burde blitt anbefalt av personale å pakke om slik at verdisakene fikk plass i håndbagasje, mens noe i håndbagasjen ble pakket i innsjekket bagasje.

Dette burde være relativt enkelt å finne ut av.
Alle flyplasser er oversvømt av kameraer, og om det ikke er noe som synes, så er det relativt enkelt å finne ut hvem som har og kan ha hatt kontakt med kofferten.

Helt enig. der bagasjen ikke er overvåket av kameraer, bør det være mulig å finne ut hvem som har vært i sammen med bagasjen via nøkkelkort, f.eks.

Han var antakelig ikke ansatt, og dermed har de ikke ID på vedkommende. Straks vanskeligere å finne ut av.

Vidar

Ifølge mitt forsikringsselskap så skal ikke verdisaker i innsjekking baggasje. De nektet iallefall å dekke en stjålet laptop fra innsjekket baggasje på bakgrunn av dette (og vi informerte ikke innsjekkingspersonalet om at det lå en 5 år gammel laptop i baggasjen...), så om ikke damen har en spesialforsikring så ligger hun vel litt dårlig an...

Last edited:

Ifølge mitt forsikringsselskap så skal ikke verdisaker i innsjekking baggasje. De nektet iallefall å dekke en stjålet laptop fra innsjekket baggasje på bakgrunn av dette (og vi informerte ikke innsjekkingspersonalet om at det lå en 5 år gammel laptop i baggasjen...), så om ikke damen har en spesialforsikring så ligger hun vel litt dårlig an...

En del flyselskap har vel forbud i vilkårene sine mot laptop og andre verdisaker i sjekket bagasje óg.

Back