Forsikring videreforbindelse og separate bestillinger

• Thread starter Thread starter jb1
  • Start date Start date

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Jeg har to separate billetter med ca. fem timers connection tid i Johannesburg i februar. Dette burde jo gaa bra, men finnes det en forsikring man kan kjoepe i tillegg for aa vaere sikker paa aa faa hjelp ved eventuelt ved mistet fly? Ventetiden mellom flyene var i utganspunktet ca. seks timer, men ble endret til fem. Begge flyvninger er med South African Airways.

Det fleste reiseforsikringen skal dekke dette. Se etter hva tidskravet er når det kommer til punktet om innhenting av reiserute

Som andre sier så burde alt av reiseforsikringer dekke dette, og om du har 5 eller 6 timer i johannesburg tror jeg ikke betyr så mye. Flyplassen i seg selv er effektiv og grei, uten store køer, transfer der gikk langt raskere enn på LHR når jeg reiste gjennom der sist.

Takker for svar. Det burde nok gaa greit. Jeg har amerikansk reiseforsikring gjennom jobben, saa jeg skal sjekke vilkaarene noeye. Det ville vaert litt kjipt aa minste en interkontinental videreforbindelse uten forsikring.

Takker for svar. Det burde nok gaa greit. Jeg har amerikansk reiseforsikring gjennom jobben, saa jeg skal sjekke vilkaarene noeye. Det ville vaert litt kjipt aa minste en interkontinental videreforbindelse uten forsikring.

Ja sjekk forsikringen nøye - min erfaring med våre amerikanske reiseforsikringer er at det dekker betydelig mindre enn de norske.

Back