R Rob Mulder ScanFlyer Blue Medlem 18 Oct 2010 #21 Takk for alle bidrag. Jeg trodde det var et enkelt spørsmål....
STARSHIP 2 ScanFlyer Gold 18 Oct 2010 #24 Hva vet vi? når er det tatt? er det i Norge? Hattfjelldal hadde trebane til tyskerne kom, den er ikke utelukket(enda).
Hva vet vi? når er det tatt? er det i Norge? Hattfjelldal hadde trebane til tyskerne kom, den er ikke utelukket(enda).
P Piddien ScanFlyer Silver 18 Oct 2010 #25 Jeg tror faktisk vi skal enda lengre nord, og vil komme tilbake med et forslag eller to når jeg bare får sjekket det litt mer opp.
Jeg tror faktisk vi skal enda lengre nord, og vil komme tilbake med et forslag eller to når jeg bare får sjekket det litt mer opp.
R Rob Mulder ScanFlyer Blue Medlem 19 Oct 2010 #26 Bildet ble tatt av en tysk soldat under krigen. Vi kan vel ikke utelukke noen flyplass til vi er sikker.
Bildet ble tatt av en tysk soldat under krigen. Vi kan vel ikke utelukke noen flyplass til vi er sikker.
R Rob Mulder ScanFlyer Blue Medlem 19 Oct 2010 #27 Hei, Jeg har fått et nytt bilde fra min kilde og han håper at det kanskje hjelper. Man mener at Me 109 tilhørte II./JG 77 (April - November 1940 i Norge). Det foreslåss Mandal???? Attachments Bild022.jpg 65.3 KB · Views: 123
Hei, Jeg har fått et nytt bilde fra min kilde og han håper at det kanskje hjelper. Man mener at Me 109 tilhørte II./JG 77 (April - November 1940 i Norge). Det foreslåss Mandal????
R Rob Mulder ScanFlyer Blue Medlem 19 Oct 2010 #28 Ja, da har vi fått bekreftet at dette er faktisk Mandal! Takk for all bidrag og hjelp.