Förfrågan ang en SAS charter

Savipix

ScanFlyer Rusty
Förfrågan ang en SAS charter

Har fått en förfrågan ifrån Sverige om någon kan ge flightinfo för SK7125 i morgon Söndagen den 16 januari?

Re: Förfrågan ang en SAS charter

Tack för svaret, var egentligen jag som undrade.
Förhoppningsvis så kommer det bilder på planet från Mora, under morgondagen :cheers:

En ex-BRA maskin flys ferry til ARN for å utføre produksjon for SAS Sverige til MXX. Og så ferry tilbake fra MXX til OSL for å produsere for SAS Braathens...

CRW_3133.jpg

Här kommer en bild på planet, tyvärr var vädret inte så "fotovänligt"

EDIT: En till bild bjuder jag på :biggrin

CRW_3173.jpg

Kan den hänga ihop med den stora konferensen Folk- och Försvar som hålls i Sälen?

Japp, såg många "kändisar" komma ut ur 737an. Dom flesta partiledarna & ministrarna, Ingvar Carlsson mm. Gulfstreamen kom Laila Freivalds och några till i.

Kom på en till fråga, skulle någon vänlig person kunna kolla upp vilket flygplan som ska flyga hem dessa människor nu på Onsdag? Har tyvärr inget flightnummer, men den går ju iallfall från Mora Siljan ESKM/MXX, antar att det är SAS och då är det nog lätt att kolla upp.
Om det skulle vara ett plan i SAS målning så kommer jag att åka dit och fota.

Så flight från Mora Siljan ESKM/MXX till Stockholm Arlanda ESSA/ARN på Onsdag den 19 Januari skulle jag vara otroligt tacksam om någon kunde plocka fram lite information om :devot:

Back