Martin Moderator Medlem 31 Oct 2023 #25 B747-8 said: Har betalt, og glemte å si i fra. Ikke bra... Click to expand... Jeg har ikke sagt i fra i det hele tatt. Tror du pengene kom fram da?
B747-8 said: Har betalt, og glemte å si i fra. Ikke bra... Click to expand... Jeg har ikke sagt i fra i det hele tatt. Tror du pengene kom fram da?
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 31 Oct 2023 #26 Martin said: Jeg har ikke sagt i fra i det hele tatt. Tror du pengene kom fram da? Click to expand... Det vet vi ikke før en Someone har bekreftet det. Så det er viktig å være på den sikre siden.
Martin said: Jeg har ikke sagt i fra i det hele tatt. Tror du pengene kom fram da? Click to expand... Det vet vi ikke før en Someone har bekreftet det. Så det er viktig å være på den sikre siden.
Someone Moderator Medlem 10 Nov 2023 #32 Da er medlemslistene oppdatert, så blir delt ut eller tatt tilbake fly i løpet av noen få dager. Men for de som har glemt betale er det aldri for sent
Da er medlemslistene oppdatert, så blir delt ut eller tatt tilbake fly i løpet av noen få dager. Men for de som har glemt betale er det aldri for sent
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 10 Nov 2023 #33 Ikke ta flyet mitt :colgate: Takk for en god jobb....
Someone Moderator Medlem 16 Nov 2023 #35 Da skal det være delt ut fly! Hvis du mangler, men mener du skal ha siden du har betalt. Så har sikkert jeg gjort en feil. med mindre du betalte i går eller i dag. Har du ikke fly, ikke har betalt, men har lyst på fly. Så er det bare donere en liten hundrelapp til driften av forumet.
Da skal det være delt ut fly! Hvis du mangler, men mener du skal ha siden du har betalt. Så har sikkert jeg gjort en feil. med mindre du betalte i går eller i dag. Har du ikke fly, ikke har betalt, men har lyst på fly. Så er det bare donere en liten hundrelapp til driften av forumet.
Someone Moderator Medlem 9 Dec 2023 #36 Sånn til info, for de som betaler via deltager.no, har de nå byttet navn til Letsreg. Men ellers ingen endring https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2024_01102023#init
Sånn til info, for de som betaler via deltager.no, har de nå byttet navn til Letsreg. Men ellers ingen endring https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2024_01102023#init
Someone Moderator Medlem 30 Dec 2023 #37 Medlemslisten er oppdatert nå i julen, og flere fly utdelt. Men det er alltid muligheter for feil, og også det er aldri for sent å melde seg inn.
Medlemslisten er oppdatert nå i julen, og flere fly utdelt. Men det er alltid muligheter for feil, og også det er aldri for sent å melde seg inn.
B B350ER ScanFlyer Blue 2 Jan 2024 #38 Jeg fikk aldri "betalt kontigent" symbol på min signatur i 2023. Noe håp om dette i 2024?
tdb ScanFlyer Silver Medlem 2 Jan 2024 #39 Jeg har også betalt vis Vipps, men ingen fly hos meg heller Sent from my iPhone using Tapatalk