D doof ScanFlyer Blue Medlem 22 Dec 2021 #42 Someone said: Ja. Og vi tar en opptelling og utdeling av logoer om et par ukers tid [emoji6] Click to expand... Jeg vippset for en stund siden, har min profil blitt oppdatert?
Someone said: Ja. Og vi tar en opptelling og utdeling av logoer om et par ukers tid [emoji6] Click to expand... Jeg vippset for en stund siden, har min profil blitt oppdatert?
Someone Moderator Medlem 22 Dec 2021 #43 doof said: Jeg vippset for en stund siden, har min profil blitt oppdatert? Click to expand... Nei, jeg har ikke fått oppdatert ennå. Men står på programmet
doof said: Jeg vippset for en stund siden, har min profil blitt oppdatert? Click to expand... Nei, jeg har ikke fått oppdatert ennå. Men står på programmet
ATC-flyradar Traveler Medlem 8 Feb 2022 #47 Betalt i dag også - trodde dette var en ny artikkel, men fant at den var betalt tidligere 2022 - så flytt dagens betaling til 2023 Jan
Betalt i dag også - trodde dette var en ny artikkel, men fant at den var betalt tidligere 2022 - så flytt dagens betaling til 2023 Jan
Someone Moderator Medlem 15 Feb 2022 #48 Da skal de som har betalt fått fly Er det noen som har betalt, men mangler fly, så send PM. Det er noen vi ikke har klart å få riktig nick linket til betalingen Og har andre lyst på et fly er det bare å betale [emoji6]
Da skal de som har betalt fått fly Er det noen som har betalt, men mangler fly, så send PM. Det er noen vi ikke har klart å få riktig nick linket til betalingen Og har andre lyst på et fly er det bare å betale [emoji6]
S Smule Newcomer 21 Mar 2022 #51 Smule said: Har jeg fly? Hvor skal jeg evt se det? �� Click to expand... Ahha, jeg har fly
Someone Moderator Medlem 22 Mar 2022 #52 Og det er nok noen som ennå savner fly, da det er et par innbetalinger jeg ikke har klart å knytte opp mot brukernavn GDPR gjør at det ikke er så lett å finne ut av det, når det ikke oppgis
Og det er nok noen som ennå savner fly, da det er et par innbetalinger jeg ikke har klart å knytte opp mot brukernavn GDPR gjør at det ikke er så lett å finne ut av det, når det ikke oppgis
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 24 Mar 2022 #53 Someone said: Og det er nok noen som ennå savner fly, da det er et par innbetalinger jeg ikke har klart å knytte opp mot brukernavn GDPR gjør at det ikke er så lett å finne ut av det, når det ikke oppgis Click to expand... Det hjelper visst ikke at man oppgir heller :drunk:
Someone said: Og det er nok noen som ennå savner fly, da det er et par innbetalinger jeg ikke har klart å knytte opp mot brukernavn GDPR gjør at det ikke er så lett å finne ut av det, når det ikke oppgis Click to expand... Det hjelper visst ikke at man oppgir heller :drunk:
Someone Moderator Medlem 24 Mar 2022 #54 LN-KOG said: Det hjelper visst ikke at man oppgir heller :drunk: Click to expand... Du har da fly
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 15 Apr 2022 #55 Hei, er 18641 utilgjengelig? Får melding om mislykket overføring gang på gang.
Someone Moderator Medlem 15 Apr 2022 #56 ENGM 911 said: Hei, er 18641 utilgjengelig? Får melding om mislykket overføring gang på gang. Click to expand... Den skal funke den, med mindre det er noe krøll med Vipps i dag? Kan eventuelt bruke deltager.no https://www.deltager.no/event/medlemskontingent_2022_01102021
ENGM 911 said: Hei, er 18641 utilgjengelig? Får melding om mislykket overføring gang på gang. Click to expand... Den skal funke den, med mindre det er noe krøll med Vipps i dag? Kan eventuelt bruke deltager.no https://www.deltager.no/event/medlemskontingent_2022_01102021