R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 23 Dec 2020 #41 Da har endelig jeg også vippset. Takk for det gode arbeidet og for at dere holder forumet i gang Espen
Da har endelig jeg også vippset. Takk for det gode arbeidet og for at dere holder forumet i gang Espen
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 23 Dec 2020 #42 Da har jeg også endelig betalt. Tusen takk for det flotte arbeidet dere "Global Moderatorer", og alle dere andre gjør
Da har jeg også endelig betalt. Tusen takk for det flotte arbeidet dere "Global Moderatorer", og alle dere andre gjør
Bengt ScanFlyer Silver Medlem 13 Jan 2021 #43 Jag betalade den 2 november. Vill passa på att tacka för ett riktigt bra forum som dessutom är bra modererat de gånger som det hettar till.
Jag betalade den 2 november. Vill passa på att tacka för ett riktigt bra forum som dessutom är bra modererat de gånger som det hettar till.
Someone Moderator Medlem 22 Mar 2021 #44 Da skal medlemslistene være oppdatert og fly delt ut til de som har betalt Er det noen som har betat, men mangler, så ta kontakt. Enten har vi ikke klart knytte sammen betalingen med brukernavn. Ellers så har vi trykket på feil knapp
Da skal medlemslistene være oppdatert og fly delt ut til de som har betalt Er det noen som har betat, men mangler, så ta kontakt. Enten har vi ikke klart knytte sammen betalingen med brukernavn. Ellers så har vi trykket på feil knapp