L livinspeed ScanFlyer Blue 4 Nov 2020 #25 Er med et år til! Husker ikke om jeg presterte å smette inn brukernavn eller ei, men det finner man vel tu til slutt.
Er med et år til! Husker ikke om jeg presterte å smette inn brukernavn eller ei, men det finner man vel tu til slutt.
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 7 Nov 2020 #30 Huffda, skal selvfølgelig være med.. Men uansett hvilket kort jeg bruker, feiler det.....?? Kan jeg få bankgiro please
Huffda, skal selvfølgelig være med.. Men uansett hvilket kort jeg bruker, feiler det.....?? Kan jeg få bankgiro please
Someone Moderator Medlem 7 Nov 2020 #31 SQ 777 said: Huffda, skal selvfølgelig være med.. Men uansett hvilket kort jeg bruker, feiler det.....?? Kan jeg få bankgiro please Click to expand... Jeg sender deg kontonummer på PM
SQ 777 said: Huffda, skal selvfølgelig være med.. Men uansett hvilket kort jeg bruker, feiler det.....?? Kan jeg få bankgiro please Click to expand... Jeg sender deg kontonummer på PM
E Eirik Livsnyter Medlem 19 Nov 2020 #37 Mener jeg fikk vippset og her i forrige uke, om enn ikke med brukernavn.
jcnorway Moderator Medlem 2 Dec 2020 #38 Litt forsinket med betaling, men vipps var det gjort fra denne kanten også
F ForeverSAS ScanFlyer Gold 11 Dec 2020 #39 Usj, som alltid er jeg sent ute på denne kanten. Uansett, en hundrings via VIPPS er på vei.