TenFour
ScanFlyer Blue
Hadde tenkt å stå over "fly maten", og ta med en baguett eller to, når vi om 14 dager drar ned til Grand Canaria med Ving/Thomas Cook. Dette på grunn av at ikke maten vi får ombord alltid faller i smak. Således bestilte vi det ikke.
Når jeg tidligere i dag leste i brosjyren litt nøyere, oppdager jeg følgende.
Sitat:
På grunn av de strenge hygienekravene som stilles til konsum om bord på fly, er det kun tillatt å nyte mat og drikkevarer som serveres av kabinpersonalet.
Sitat slutt. :headbang
Mulig jeg er helt på jordet, men dette føler jeg er å tvinge reisende til å bestille mat ombord. Hvem kan klare seg uten mat og drikke i nesten 6 timer?
Hvem kan jeg forderve om jeg tok med en fersk baguett kjøpt på Gardermoen?
Skjønner at sidemannen kan ha allergi etc., men dog.....
Uansett er nå mat og ekstra benplass etterbestilt så da blir det vel bra til slutt eller? :stir :drink
(mulig emnet er diskutert tidligere. I så fall kan moderator slette innl.)
Når jeg tidligere i dag leste i brosjyren litt nøyere, oppdager jeg følgende.
Sitat:
På grunn av de strenge hygienekravene som stilles til konsum om bord på fly, er det kun tillatt å nyte mat og drikkevarer som serveres av kabinpersonalet.
Sitat slutt. :headbang
Mulig jeg er helt på jordet, men dette føler jeg er å tvinge reisende til å bestille mat ombord. Hvem kan klare seg uten mat og drikke i nesten 6 timer?
Hvem kan jeg forderve om jeg tok med en fersk baguett kjøpt på Gardermoen?
Skjønner at sidemannen kan ha allergi etc., men dog.....
Uansett er nå mat og ekstra benplass etterbestilt så da blir det vel bra til slutt eller? :stir :drink
(mulig emnet er diskutert tidligere. I så fall kan moderator slette innl.)