Originally posted by LN-KOG
De har et godt poeng som selv en BI økonom burde forstå.Du betaler for tjenesten i det du får den/tar den i bruk. Det er ganske vanlig i mange andre bransjer. Det finnes sågar tilfeller der du betaler etter at du har benyttet deg av tjenesten, f.eks. spist på restaurant eller overnattet på hotell.
Innen luftfart betaler du for å reservere en tjeneste som det muligens blir noe av. Strengt tatt er det et visst element av gambling involvert her![]()
Originally posted by litt-amatør
Betal ved innsjekk er tåpelig de luxe. Da stikker man virkelig hodet i sanden. Tenk på alle som da unnlater å møte opp. Flyene vil jo gå halvfulle, selv om de er booket fulle. Selvsagt ville alle reservere masse billetter til en billig pris. Og så ser man hva som passer!:lightbulb
Originally posted by CK
ja, det er ganske vanlig å betale for en gode/tjeneste når du får den - som f.eks. en avis i løssalg, mens andre varer betaler du på forhånd - som boken jeg bestiller fra Amazon, årsabonnementet på Airways eller Aftenposten eller ADSL-abonnementet....
Originally posted by ATC-flyradar
Jeg bestilte i dag tur/retur den 7.1.05 med Norwgian - LAVPRIS Osl -Stavanger og følgende betingelser gjelder for Norwegian:
Originally posted by nutcase
Originally posted by ATC-flyradar
Jeg bestilte i dag tur/retur den 7.1.05 med Norwgian - LAVPRIS Osl -Stavanger og følgende betingelser gjelder for Norwegian:
Har du tidsmaskin? :colgate: :lol:
mvh
Jan Roar Rød
Originally posted by CK
jeg er - som tidligere ansatt flyselskap - ingen tilhenger av en slags reisegarantiordning for flyselskaper. Det gjør at risiko blir pulverisert, og det er bra for de useriøse, men ikke bar for de seriøse og etablerte selskapene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.