For ti år siden .. 17dec2004
Et lite tilbakeblikk på en tåkete fredagmorgen på SeaTac - en morgen som normalt innebar 04.45-fergen fra Bainbridge og tidlig-Tristar. Og det gjorde det nok denne fredagen også, skal man dømme etter lysforholdene ...
America West B757-257 N904AW .. en gammel sliter som startet i Republic i 1985 .. deretter et kort opphold hos Northwest før det ble America West/USAirways/Amercan .. fortsatt i trafikk.
Delta 767 .. trolig en -300.
American MD80 N566AA .. levert i 1987 og fortsatt i trafikk.
Frontier A319-112 N909FR .. modifiert til -111 og solgt til Rossya i 2008. Nå VP-BIT.
ATA 737-86N N312TZ .. nå VT-JGK Jet Airways.
Tristar N164AT .. Eies av Barq Aviation og parkert i en eller annen ørken i Midt-Østen. Eierne håper å få den tilbake i tjeneste. Who knows ...
Northwest 757-300 .. individ ukjent.
Northwest DC-10-30 N234NW .. senere N702TZ for ATA og World Airways. Lagret siden 2008.
Dedtt var dett - håper tåken er lettere der dere er!
Et lite tilbakeblikk på en tåkete fredagmorgen på SeaTac - en morgen som normalt innebar 04.45-fergen fra Bainbridge og tidlig-Tristar. Og det gjorde det nok denne fredagen også, skal man dømme etter lysforholdene ...

America West B757-257 N904AW .. en gammel sliter som startet i Republic i 1985 .. deretter et kort opphold hos Northwest før det ble America West/USAirways/Amercan .. fortsatt i trafikk.

Delta 767 .. trolig en -300.

American MD80 N566AA .. levert i 1987 og fortsatt i trafikk.

Frontier A319-112 N909FR .. modifiert til -111 og solgt til Rossya i 2008. Nå VP-BIT.

ATA 737-86N N312TZ .. nå VT-JGK Jet Airways.

Tristar N164AT .. Eies av Barq Aviation og parkert i en eller annen ørken i Midt-Østen. Eierne håper å få den tilbake i tjeneste. Who knows ...

Northwest 757-300 .. individ ukjent.

Northwest DC-10-30 N234NW .. senere N702TZ for ATA og World Airways. Lagret siden 2008.
Dedtt var dett - håper tåken er lettere der dere er!