Pen maskin!! Selvom Federal Express suger - i europa![]()
Ja vel? Har du dårlige erfaringer?
Ingen dårlige erfaringer, faktisk bare gode. Liker FedEx i USA veldig godt. Jeg driver bare obligatorisk skitkasting mot konkurrenten![]()
Tolker jeg det sånn at du jobber for en av FedEx sine konkurrenter?
Ingen dårlige erfaringer, faktisk bare gode. Liker FedEx i USA veldig godt. Jeg driver bare obligatorisk skitkasting mot konkurrenten![]()
T7 kler det liveryet meget bra. Nå gjelder det bare å få til at Martin striker en pose oppå vingen.![]()
På tide å vokse opp litt da, skal du gjøre en god jobb selv så bør du ha respekt for konkurransen.
-A
Herremingud. Skal man gjøre en god jobb så må man ha respekt for konkuransen? Hvilket jorde er du lokalisert på? Brakk det et hårstrå på hodet da du leste dette eller..? La du merke til diverse smileyer og slikt?
Derimot holder ikke dette her i det hele tatt, forklar heller vedkommende at det var ironisk ment, det er litt for mange av denne type verbale utblåsninger på forumet for tiden :
Hvor mange B777F har FedEx bestillt da?
Hvor mange B777F har FedEx bestillt da?
Ok, takkMener det var 15, pluss options på 15 til. De ble bestilt da de 10 380'ene ble kansellert. Jeg vil påstå at det var en lur avgjørelse, i hvertfall utseendemessig![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.