For å glede en trønder

Re: For å glede en trønder

En annen ting å jakte på i Zambia - nå som den siste VC-10en forlengst har fløyet ut av Lusaka - er tigerfisk! Jøje, så moro det hadde vært å fiske i Zambesi noen dager.

Hyvit_f0.jpg

Og for å fange den der så anbefales 50mm stålwire fremfor ordinær fiskesnøre. :lol:

Takk for tilbakeblikket, LN-KOG.
Det varmer et hjerte å se en slik flott dame tidlig på morgenen!
Hadde det bare vært mulig å fått en tur med en slik før det var for seint. Det skal vel godt gjøres å booke en billett hos Royal Air Force ;)

VC-10

her har vi "beauty" og "the beast" i samme tråd! Jøje meg!:cry:

Denne gangen var det forholdsvis enkelt å se forskjellen på skjønnheten og udyret. :lol: Fikk heller aldri anledning til å fly VC-10, men har bare hørt og lest godord om denne maskinen sett fra crew eller pax sitt ståsted. Fin kjerre!!

Fikk gleden av å se en VC10 tanker fra lufta når jeg jobba SVG-NCL forrige fredag. Den kretset rundt oss flere ganger, spennende og se:colgate:

Forresten så flyr det fremdeles noen av Ilyushin IL-62, flott design:D Var ikke det motstykket til VC-10?

Originally posted by MD11

Fikk gleden av å se en VC10 tanker fra lufta når jeg jobba SVG-NCL forrige fredag. Den kretset rundt oss flere ganger, spennende og se:colgate:

Forresten så flyr det fremdeles noen av Ilyushin IL-62, flott design:D Var ikke det motstykket til VC-10?

Kopi er vel riktigere å si. Det går noen historier om at en sovjetisk spion fikk noen tegninger med en kjent feil som gjorde flyet baktungt. Il-62 er baktungt og må ha stang. Det trenger ikke VC-10

Back