gilera Canonskytter 10 Oct 2009 #1 Fikk denne rakkeren da jeg var en liten tur innom plattformen her på Sola. Og litt til (som vanlig): Først venstre hjul Og så høyre hjul Og så et standardmotiv Her er et bilde totalt ute av fokus som jeg har gjort mitt beste med Mvh. BJørn
Fikk denne rakkeren da jeg var en liten tur innom plattformen her på Sola. Og litt til (som vanlig): Først venstre hjul Og så høyre hjul Og så et standardmotiv Her er et bilde totalt ute av fokus som jeg har gjort mitt beste med Mvh. BJørn
gilera Canonskytter 10 Oct 2009 #5 Takker Ollie said: Den Fonnafly saken... Var det den som gikk rundt? Click to expand... Nei det var nok ikke denne da disse bilde ble tatt i sted, men denne kom med noen folk fra havarikommisjonen og politiet så de hadde sikkert vært på ulykkesstedet.
Takker Ollie said: Den Fonnafly saken... Var det den som gikk rundt? Click to expand... Nei det var nok ikke denne da disse bilde ble tatt i sted, men denne kom med noen folk fra havarikommisjonen og politiet så de hadde sikkert vært på ulykkesstedet.
Toby91 ScanFlyer Silver 10 Oct 2009 #6 Sett den maskinen på Bømoen mange ganger før! Sprek maskin! Og flotte bilder.. Tredje bildet var det noe spessielt med..
Sett den maskinen på Bømoen mange ganger før! Sprek maskin! Og flotte bilder.. Tredje bildet var det noe spessielt med..