Føler for å dra frem igjen noen bilder!

Re: Føler for å dra frem igjen noen bilder!

Enestående bra Bilder dette her, kvalitetsmessig på topp, komposisjoner som vitner om både kreativitet og oppfinnsomhet, og ikke minst motiv som fanger...

La dem ikke bli "ødelagt" av "kravene" til A-net, der i gården betyr fotografiet absolutt ingenting, det eneste som betyr noe er flyet i seg selv. Det du presenterer her er i mine øyne fotografier, og ikke bare flybilder, med flyene som flotte motiver - og det må du ikke ødelegge! For dette var knallbra!

H

Ikke misforstå, finnes mange fantastiske bilder A.net! Nå bruker jeg ikke veldig mye av tiden min på nett der, men jeg har googlet noen regs i det siste og fått opp treff på A.net... utrolig hvor mange (nesten) identiske bilder de lar slippe igjennom. Og hvor mange flotte bilder jeg har sett her på forumet som har blitt refusert. Er langt mellom gullkornene når man leter rundt litt tilfeldig på A.net - og kort mellom gjespene. Vil si at Flyprat på en god dag er adskillig bedre, særlig for oss som liker detaljer og kreative komposisjoner! :)

Amen - og takk... A-net vil ikke ha mine bilder i hvertfall, samme hvor godt de er mottatt her - og det har jeg ikke problem med, så det gidder jeg bare ikke mer av den enkle grunn at jeg ikke er enig i begrunnelsene for refusjonene... Prøvde for løye med samme bilde 3 ganger på rad - og bildet ble refusert av forskjellige personer på forskjellig grunnlag alle 3 ganger, så det viser hvor tilfeldig det kan være... Og når man er så sta som meg, som forbeholder meg retten til å vise MINE bilder som JEG mener dem skal være utifra mitt ståsted som fotograf, så blir man refusert og refusert til man ikke gidder mer... Men for all del - jeg har funnet mye flott fotokunst også der...

Nok om det, tilbake til tråden...

H

H

Tusen takk Harald! Det er sånt som motiverer til å fortsette! Liker selv ikke så veldig A4 bilder, så Airliners ga eg opp for noen år siden, dog hender det at eg prøver et og annet bilde innimellom :)

Tusen takk Harald! Det er sånt som motiverer til å fortsette! Liker selv ikke så veldig A4 bilder, så Airliners ga eg opp for noen år siden, dog hender det at eg prøver et og annet bilde innimellom :)

Forsett du...! For dette er noe av det aller beste jeg har sett her inne i forum, og det sier ikke så lite:-)

H

Takk for glimrende bilder, som alltid fra den kanten!

Back