Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Skal gå en flight til. På lørdag, var det?
¨Mandag 31. januar tror jeg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lurer på om N505DN tar turen LAX-PEK? Ser på Instagram at skøytelandslaget i USA har boardet en 350 fra en hangar på LAX i alle fall.
SE-RSD skal frakte deler av den norske troppen i kveld (27/1) fra OSL til PEK
Og for oss som ikke har det svenske flyregisteret i hodet… SAS formoder jeg, men hvilket fly?
De fløy med en A350. Etter det jeg hørte på nyhetene i går (med alle forbehold om at det er riktig), var det kun 80 norske som var med flyet.
Det kom på noen i CPH også, men vet ikke om det var dansker eller nordmenn.
Tydeligvis veldig god plass om bord i kveld fra OSL til PEK. Skøytelandslagsgutta har fått plass i Business så da kan man vel gjøre noen antagelser om at flyet ikke akkurat er stappet fullt av langrennsløpere eller alpinister [emoji23]
Kjører SAS crewbytte i PEK eller blir maskinen stående over natta og så tom tilbake i løpet av helgen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.