F flyer88 ScanFlyer Blue 30 Oct 2011 #1 Flyverksted på Nesinge Hei When Google isn`t my friend.. Så er det forum som gjelder! Noen som kjenner til flyverkstedet på Nesing flyplass ved Strømstad? Evt. har en email adresse dit? Daniel
Flyverksted på Nesinge Hei When Google isn`t my friend.. Så er det forum som gjelder! Noen som kjenner til flyverkstedet på Nesing flyplass ved Strømstad? Evt. har en email adresse dit? Daniel
CFM ScanFlyer Crusty 30 Oct 2011 #2 Re: Flyverksted på Nesinge Mulig det hjelper å skrive Näsinge riktig, men du kan ta en kikk her under Flygverkstad - Bohusflyg AB http://www.stromstadflygklubb.se/flygskolan.html
Re: Flyverksted på Nesinge Mulig det hjelper å skrive Näsinge riktig, men du kan ta en kikk her under Flygverkstad - Bohusflyg AB http://www.stromstadflygklubb.se/flygskolan.html
F flyer88 ScanFlyer Blue 30 Oct 2011 #3 Re: Flyverksted på Nesinge Det kan nok hjelpe litt, men så var det min datakunnskap med å få til den svenske versonen av bokstaver på tastaturet som til slutt ble problemet! Fant hvertfall det jeg ville, så tusen takk
Re: Flyverksted på Nesinge Det kan nok hjelpe litt, men så var det min datakunnskap med å få til den svenske versonen av bokstaver på tastaturet som til slutt ble problemet! Fant hvertfall det jeg ville, så tusen takk
ANX ScanFlyer Gold 31 Oct 2011 #4 Re: Flyverksted på Nesinge flyer88 said: Det kan nok hjelpe litt, men så var det min datakunnskap med å få til den svenske versjonen av bokstaver på tastaturet som til slutt ble problemet! Click to expand... For å få "tødler" over en bokstav klikker du først den tasten til høyre på tastaturet som har ¨^~ tegnene, deretter bokstaven og så kommer de frem over bokstaven. Altså f.eks ä ö.
Re: Flyverksted på Nesinge flyer88 said: Det kan nok hjelpe litt, men så var det min datakunnskap med å få til den svenske versjonen av bokstaver på tastaturet som til slutt ble problemet! Click to expand... For å få "tødler" over en bokstav klikker du først den tasten til høyre på tastaturet som har ¨^~ tegnene, deretter bokstaven og så kommer de frem over bokstaven. Altså f.eks ä ö.
F flyer88 ScanFlyer Blue 1 Nov 2011 #5 Re: Flyverksted på Nesinge näsinge ja! bedre sent enn aldri.. Takk for leksjonen Daniel