• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyvende smaagris

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Jeg er stum .. bare fingrene som virker. Fy f*** saa bra Pink Floyd var ... dette var bare helt ultrafenomenalt bra! Naa venter vi paa gjenforeningsturneen!
Og siden settet inneholdt en flyvende smaagris, er dette On Topic! :D :musikk :D :musikk :D :musikk

Og så var Battersea Power Station zoomet inn
animals-cover-m.jpg

Noen som hørte A-Ha i Berlin? NRK meldte i går kveld at de hadde hatt store problemer med lyden...

Originally posted by EB
Noen som hørte A-Ha i Berlin? NRK meldte i går kveld at de hadde hatt store problemer med lyden...

Ja, det var ikke imponerende. Helt klart at det var lydproblemer - det så ut til at Harket ikke hadde monitorlyd i det hele tatt. Det er ikke så rent vanskelig å syne rent og pent når man ikke hører seg selv...

jy

Ja, dette var bra LN-MOW!:devot: Sikret meg Floyd på video (ja da, jeg er så gammeldags at jeg har videospiller) Desverre nådde ikke resten av konserten opp mot den i 1985. 85 konserten har jeg forøvrig hele på video. Den gang da var jo Queen, Dire Straits, Phil Collins, Clapton, Jagger med Turner osv osv med.

Men selv om Live Aid var stor, så må jeg nok si at Free Mandela konserten i 1987 er den største:cheers: Da spillte Straits og Clapton samtidig og jeg tror ikke jeg noen sinne har hørt bedre live opptreden (og da MENER jeg hørt, scene show bryr jeg meg ikke om). Etter mitt synspunkt rockens høydepunkt!

Back