Flytur over San Diego

Gear-up

Newcomer
Fant noen bilder fra en tidligere flytur gjennom San Diego VFR corridor. Desverre er ikke bildekvaliteten helt på topp, men prøver likevel :) Flyturen er markert på kartet under, og bildene er nummerert for å gjøre det lettere å orientere seg.

1.

2. Tar av fra rullebane 27R.

3. Klatrer til 3500 fot

4. Setter kursen mot San Diego Intl og Downtown.

5.

6.

7. Imperial Beach

8. San Miguel Mountain

9.

10. Lav sol og sterkt motlys gjør det til en ubehagelig opplevelse å ligge på finalen, selv med solbriller..

11.

Morsomt med bilder fra San Diego. Gikk selv på flyskole der for ti år siden, men på KMYF-Montgomery. Var likevel ofte på Gillespie og i området ved San Miguel der vi trente airworks etc.

Hvordan fikk du leid fly? Går du på SAA (SFA)(Den skolen jeg gikk på..)? Kunne kanskje tenke meg en flyferietur til den delen av USA :)

Takker for kommentarer :)

Morsomt med bilder fra San Diego. Gikk selv på flyskole der for ti år siden, men på KMYF-Montgomery. Var likevel ofte på Gillespie og i området ved San Miguel der vi trente airworks etc.

Hvordan fikk du leid fly? Går du på SAA (SFA)(Den skolen jeg gikk på..)? Kunne kanskje tenke meg en flyferietur til den delen av USA :)

Jobbet som flyinstruktør hos SAA for et par år siden. Fikk leid fly på skolen, lite lurt å kaste bort tid på sightseeingturer med elever. ;)

Anbefaler en tur til Sedona (SEZ), Arizona! Flyplassen ligger på 4830ft og er omringet av "red rocks". Skal prøve å få laget en bildeserie av den turen også. :)

Last edited:
Det kunne vært en introtur :) mener vi fløy noe tilsvarende med bytte av pilot på Brown Field. Gleder meg til oppfølgeren. Mine høydepunkt var Bullhead, KLAS og pilotloungen i Palm Springs :)

Back