Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 24 Dec 2008 #41 Re: Flytrafikk på på helligdagene Hva var vitsen med å dra opp ett år gammel tråd på dette temaet. Hadde lest meg gjennom flere poster før jeg forstod at jeg var et år for sent ute!! BF:cool2
Re: Flytrafikk på på helligdagene Hva var vitsen med å dra opp ett år gammel tråd på dette temaet. Hadde lest meg gjennom flere poster før jeg forstod at jeg var et år for sent ute!! BF:cool2
LTH ScanFlyer Gold Medlem 24 Dec 2008 #42 Re: Flytrafikk på på helligdagene Bizflyer said: Hva var vitsen med å dra opp ett år gammel tråd på dette temaet. Hadde lest meg gjennom flere poster før jeg forstod at jeg var et år for sent ute!! BF:cool2 Click to expand... Prøv med to år gammel tråd du :naughty:
Re: Flytrafikk på på helligdagene Bizflyer said: Hva var vitsen med å dra opp ett år gammel tråd på dette temaet. Hadde lest meg gjennom flere poster før jeg forstod at jeg var et år for sent ute!! BF:cool2 Click to expand... Prøv med to år gammel tråd du :naughty: