Flytitterplattform på GEN

Re: Flytitterplattform på GEN

Denne er selfølgelig åpen 24/7?

-------------------------------------------------------------------------

Hvor den skal ligge er jo vært kjent i måneder nå... det har stått på flyspotter.no siden 15.01

flyspotter.net/index.php?page=Oslo lufthavn

"nytt påbygg ved SAS museet"

Det er ingen selvfølge at den skal være oppe 24/7, men den vil være det 365 dager i året. :)

Skjer det noe spesielt den 24/7?!:)

Dette er jo et veldig bra tiltak for flyspotting miljøet, ikke bare rundt OSL, men for hele landet. Forhåpentligvis vil andre flyplasser følge etter :-)
Jeg skal nok benytte meg av denne når jeg skal til OSL i august.

Ehh joda, vi har sendt ut mail til våre medlemmer og lagt ut info på våre hjemmesider.
Så da får du nok følge bedre med... ;)

Jeg har ikke sett noe til den mailen men... :drunk:

Uansett ett flott tiltak og godt jobbet alle i NSFF :)

Jeg har vært medlem i NSFF en stund , men visste heller ingen ting før jeg leste det i VG.'
Info på flyspotter.net ser ut til å være lagt ut i dag!!!

Stemmer det, men om du titter litt så ser du at den ble nevnt 15 Januar iår i en bisetning som "tilbygg til SAS Museet"

Håper det kommer mange på åpningen imorgen, og at den blir vel brukt av alle.:)

Flytitterplattformen åpner i dag

I dag er det offisiell åpning flytitterplattformen på OSL. Kultursjefen i Ullensaker kommune, Marit Lødemekl, står for åpningen kl 1500.

Det har allerede vært innslag på Østlandsendingen radio og vil bli det på Østlandsendingen TV senere i dag. Andre media er også invitert - følg med!

Første mediaomtale - gå til 44:57 i klippet under, så finner dere 2,5 minutter med intervju av Hans Olav Nyborg og hans omtale av flytitterplattformen.

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/509687

Ja det var veldig bra innslag. Jeg vil bare si en ting gratulerer OSL med egen spotterplattform og den får jeg testet i august da jeg skal bort dit.

Men er det noen som har bilder av den nye plattformen.

Last edited:

Har prøvd flere ganger å melde meg inn i foreninga, men hører ingenting fra dem :(

Back