• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flytitterplattform på GEN

Re: Flytitterplattform på GEN

Denne er selfølgelig åpen 24/7?

-------------------------------------------------------------------------

Hvor den skal ligge er jo vært kjent i måneder nå... det har stått på flyspotter.no siden 15.01

flyspotter.net/index.php?page=Oslo lufthavn

"nytt påbygg ved SAS museet"

Det er ingen selvfølge at den skal være oppe 24/7, men den vil være det 365 dager i året. :)

Skjer det noe spesielt den 24/7?!:)

Dette er jo et veldig bra tiltak for flyspotting miljøet, ikke bare rundt OSL, men for hele landet. Forhåpentligvis vil andre flyplasser følge etter :-)
Jeg skal nok benytte meg av denne når jeg skal til OSL i august.

Ehh joda, vi har sendt ut mail til våre medlemmer og lagt ut info på våre hjemmesider.
Så da får du nok følge bedre med... ;)

Jeg har ikke sett noe til den mailen men... :drunk:

Uansett ett flott tiltak og godt jobbet alle i NSFF :)

Jeg har vært medlem i NSFF en stund , men visste heller ingen ting før jeg leste det i VG.'
Info på flyspotter.net ser ut til å være lagt ut i dag!!!

Stemmer det, men om du titter litt så ser du at den ble nevnt 15 Januar iår i en bisetning som "tilbygg til SAS Museet"

Håper det kommer mange på åpningen imorgen, og at den blir vel brukt av alle.:)

Flytitterplattformen åpner i dag

I dag er det offisiell åpning flytitterplattformen på OSL. Kultursjefen i Ullensaker kommune, Marit Lødemekl, står for åpningen kl 1500.

Det har allerede vært innslag på Østlandsendingen radio og vil bli det på Østlandsendingen TV senere i dag. Andre media er også invitert - følg med!

Første mediaomtale - gå til 44:57 i klippet under, så finner dere 2,5 minutter med intervju av Hans Olav Nyborg og hans omtale av flytitterplattformen.

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/509687

Ja det var veldig bra innslag. Jeg vil bare si en ting gratulerer OSL med egen spotterplattform og den får jeg testet i august da jeg skal bort dit.

Men er det noen som har bilder av den nye plattformen.

Last edited:

Har prøvd flere ganger å melde meg inn i foreninga, men hører ingenting fra dem :(

Back