Flyruter til byer i Belgia...

GF1

ScanFlyer Gold
Jeg har i morgentimene i dag forflyttet meg fra Vestfold via Rygge og Charleroi til Brussel sentrum.

Flybillettene kostet kr.10 + "avgifter" kr.120 hver vei, og tilbaketuren går på fredag. Ingen høy pris, altså, men likevel klarer ikke FR å fylle flyene. Jeg talte ca 50 passasjerer som ankom Rygge, og da vi drog avgårde fra Rygge, var det ikke veldig mange fler ombord i EI-EKL.

Rett skal vere rett: en tirsdag i september er ingen topp reisedag, men dette syns jeg var dårlig! Hvor lenge kan man opprettholde denne ruten?

09:20 Brussels Charleroi FR6098 Ryanair Ankommet 08:46
09:45 Brussels Charleroi FR6099 Ryanair Avreist 09:27

Last edited:
Jeg har i morgentimene i dag forflyttet meg fra Vestfold via Rygge og Charleroi til Brussel sentrum.

Flybillettene kostet kr.10 + "avgifter" kr.120 hver vei, og tilbaketuren går på fredag. Ingen høy pris, altså, men likevel klarer ikke FR å fylle flyene. Jeg talte ca 50 passasjerer som ankom Rygge, og da vi drog avgårde fra Rygge, var det ikke veldig mange fler ombord i EI-EKL.

Rett skal vere rett: en tirsdag i september er ingen topp reisedag, men dette syns jeg var dårlig! Hvor lenge kan man opprettholde denne ruten?

To flighter sier vel egentlig ganske lite, det kan godt hende ruten går brukbart for FR, for den har jo eksistert en stund nå. Jeg fløy selv akkurat samme rute som deg i April, og da var det fullt begge veier. Men det var kanskje ikke så rart, mtp at det var påske.

Du sier det selv ... en tirsdag i september er det nok kun tredje uke i januar som rivaliserer ... ;)

Back