Samtidig er BGY tatt vekk fra nedtrekksmenyen, som vel (trolig) betyr at den ruten ikke kommer tilbake.
Merkelig at ingen prøver seg på Innsbruck. Austrian prøvde seg vel tilbake for noen år siden, og SAS har fløyet charter, så også DY fly charter dit fra CPH i fjor. Er de redde for den vanskelige innflygningen? En ukentlig fra OSL burde det absolutt vært marked for.
Er det en rute jeg savner er det denne.
Kommer London tro? den savner jeg på Flyrs program.
Mot SAS, BA, DY og FR?
Du glemte WF, og enn så lenge kan du ta med Norse (N0) også. Spørs vel hvor lenge de gidder/behøver å posisjonere B789 frem og tilbake, men moro så lenge det varer. Skjønner godt at Flyr ikke står og tripper for å komme seg inn på London-markedet...
Merkelig at ingen prøver seg på Innsbruck. Austrian prøvde seg vel tilbake for noen år siden, og SAS har fløyet charter, så også DY fly charter dit fra CPH i fjor. Er de redde for den vanskelige innflygningen? En ukentlig fra OSL burde det absolutt vært marked for.
Er det en rute jeg savner er det denne.
I tillegg til at SVG og BGO ligger ute for salg W22/23 er også ARN, BRU og CPH lagt ut. Når det gjelder vinterdestinasjoner ser det ut som om det kun er GVA og SZG som ligger ute. En rask sjekk i januar viser BRU 2x ukentlig, ARN 5x ukentlig og CPH 11x ukentlig.
OSL-BGY ligger ute nå fra jan 2023 også. 2x ukentlig. Så da er det vel bare Grenoble som mangler i forhold til forrige vinter?
I tillegg til at SVG og BGO ligger ute for salg W22/23 er også ARN, BRU og CPH lagt ut. Når det gjelder vinterdestinasjoner ser det ut som om det kun er GVA og SZG som ligger ute. En rask sjekk i januar viser BRU 2x ukentlig, ARN 5x ukentlig og CPH 11x ukentlig.
FS7080 OSL1000 – 1055TRD1135 – 1410KAO 7M8 23NOV22
FS7081 KAO2110 – 2145TRD2225 – 2320OSL 7M8 27NOV22
Ser de har fått en skicharter i forbindelse med verdenscuprennene i Ruka til helgen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.