http://on.wsj.com/uRdjQZBabies on airplanes. It's enough to make parents—and all the passengers around them—cry.
Parents are complaining of airline seating policies that create "baby ghettos" in the back of planes. Even worse, families are increasingly split up, leaving small children in middle seats in the company of strangers unless passengers arrange seat swaps on board.
Vel......jeg skulle sjekke inn på mobilen, og vi var pre-seatet på 11E og F. Det snodiga var at jeg ikke fikk fram setekart på internett heller...... Antar derfor at SK pre-seater pax med spedbarn og ikke gir dem mulighet for å velge seter slik at de ikke velger f.eks nød eller rad 1....
Du kan velge sete 22 timer før avreise.
Om det er ledige seter ombord, vil vi som jobber forsøke å hjelpe med å ordne et ledig midtsete.
Lurt å sitte litt langt bak, da er det også lettere for oss å assistere om det skulle være noe.
Ikke noe problem, ha en riktig god tur.
Rad 2 ville jeg gått for. Enklere mtp å lagre masse nips i seteryggen foran. I tillegg kan du ha stelleveske og andre remedier lagret under sete foran deg.
På sas.no kan det tolkes begge veier
Ett kolli pluss barnevogn, men ingen håndbagasje.
Reise med spedbarn uten eget sete er en utfordring ifht. oppgradering fordi de må ha ledig sete med ekstra maske, så sikkert enklere å blokkere for oppgradering enn å ta høyde for kompleksiteten. Ren oppgradering tar normalt bare høyde for ledig plass i kabinen. (Er samme utfordring om man bestiller spesialmat hos en del selskaper, da er man nesten garantert å ikke få/bli oppgradert)
Vedlagt er setekartet fra DY for B737 om du booker med INFJeg forstår virkelig ikke dette med spedbarn og egne plasser. På norwegian sine fly er det 4 masker over hver eneste 3 seter i hele kabinen så infants kan i prinsippet sitte hvor som helst. Det er vil tro at dette er standard fra Boeing. Eller tar jeg helt feil?
Den eneste begrensningen er overwing Exit og at det er et maks antall med personer på 3 påfølgende rader. Det kan sitte 6 voksne og 2 infants 3 rader på rad iht regelverket.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.