Flyradar - App for iPhone/iPad

Intramin

Newcomer
Heisann alle fly-intresserte!

For de som har iPhone, iPod Touch eller iPad så har jeg laget en app som viser live radar-data via hentet fra nettet. Appen heter "Flyradar", og det sier seg vel nesten selv hva den gjør.

Til nå har jeg bare min egen radar (SBS-1er) koblet opp, og får dekning rundt Sola, ENZV (se kart).

Oppdateringen på kartet er så direkte som mulig, og i tillegg til informasjon fra radaren, så er det mulig å se en liste med neste avgang/ankomst og høre på radioen fra tårnet og ATIS.

Appen koster idag 29 kr. og kan lastes ned på AppStore: http://itunes.apple.com/no/app/flyradar/id327374841 (link til AppStore med noen skjermbilder)

Håper dere får glede av denne appen!

Ser fint ut. Betaler dessverre ikke for apps ;) Det var vel du som hadde suksessen med den TV-guiden også, ser det ut til?

Kan nevnes at flightradar24 er i kjømda med en app. Den venter bare på godkjennelse hos Apple.

Hørte akkurat fra Wizard og basic-versjonen blir gratis. Det vil også bli en oppgradert versjon hvor enkelte funksjoner blir abbo. Vet ikke hva de er. App'en er imidlertid litt forsinket, så det tar litt tid til før vi får den ...

Har ikke lært meg å lage apps til Android enda, men har tenkt litt på det. Isåfall kan det hende at jeg lager det ;)

Flyttet forøvrig antennen til taket idag og fikk denne dekningen for noen minutter siden:

Kan nevne at APPS til Intramin dekker nå også min (ENGM) radar og en til nemlig OSL helt ned til bakkeplan - tidligere dekket min hovedradar ned til ca 3.000 fot, men er nr 2 koblet til og virker 100% takket være Intramin.

Løp og kjøp folkens - kun kr, 29.- - hva er det for en flyspotter eller !

Jan

Flightradar24 appen är helt klar, nu väntar vi bara på Apple.

Den blir en enklare gratis app, och lite mer avancerad app för ca 5 euro.
Kostnaden ska främst täcka kostnaden för utveckling av applikationen.

Så fort iPhone och iPad appen är ute, börjar vi titta på Android.

Flightradar24 appen är helt klar, nu väntar vi bara på Apple.

Den blir en enklare gratis app, och lite mer avancerad app för ca 5 euro.
Kostnaden ska främst täcka kostnaden för utveckling av applikationen.

Så fort iPhone och iPad appen är ute, börjar vi titta på Android.

Gode nyheder :)

Jeg er sikker på vi er mange der glæder os til den kommer i app-store.... - og ikke mindst også iPad versionen efter jeg fik en sådan i sidste uge :cool:

God weekend...

Hipp hurra for meg med iPod Touch og iPad :D Nå blei det plutselig enda lettere og morsomere å se på traffikkartene, jo! :)

Iføg en post på FB vil Flightradar24 sin app bli lagt ut i løpet av noen dager. Det er kun Apple's velsignelse man venter på.

Vårat Apple konto är nu skapat och godkänt vi håller på att ladda upp FR24-appen precis just nu.

Back