Flyr Welcome Air på OSL?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Flyr Welcome Air på OSL?

Har jeg drømt - eller flyr Welcome Air på OSL?

Replying to Topic 'Flyr Welcome Air på OSL?'

Jepp de flyttet fra Torp til Oslo Lufthavn for en tid tilbake....flere topics på det:)

Når og hvor flyr de? Har prøvd å finne ut om de flyr GOT-OSL - uten hell.

Har også sett hjemmesiden - men så mente jeg at det var reklame på OSL for den nye ruten til Gøteborg... Utkonka av WF???

Welcome Air har slutta å flyge på OSL ja.

Det var en meget kort visitt......akkurat som jeg sa kom til å bli da de begynte...

JA!!! Braathens prøvde seg jo med 737...uten at det var noen større suksess. Den ruten skulle vel kun feede NW til og fra USA.

At de fortsatt flyr til Stavanger er egentlig ganske rart. Har hørt at det er veldig få passasjerer på flyene. Forøvrig er det den eneste ruten mellom Stavanger og Sverige. Det er egentlig også ganske rart.

Air France fløy en kort stund mellom SVG og GOT...

Originally posted by EB

Air France fløy en kort stund mellom SVG og GOT...

Var det kun til GOT, Air France fløy på den tiden ?
Mener jeg har sett noen AF B732 på Sola på 80-tallet :wow:

SVG-CDG via GOT pga ELF. Etter AF forsvant var det vel en ukentlig Caravelle avgang som var charter for ELF ansatte...tror jeg.

Welcome Air ga seg 4. mai tror jeg - og de ble ikke "utkonka" av WF, de klarte det helt selv. Avganger tirsdag og torsdag på dårlige tider på en rute med mange forretningsreisende?? Dødfødt

Grr. Jeg skal kanskje fly hjem på en tirsdag i juni... Da blir det nok toget - WF har jeg da allerede i loggboken!

SVG-CDG via GOT pga ELF. Etter AF forsvant var det vel en ukentlig Caravelle avgang som var charter for ELF ansatte...tror jeg.

Lenge før Air France fløy ruten Stavanger - Gøteborg - Paris, fløy 2 selskaper faste ukentlige turer for Elf, Total og andre franske selskaper i Stavanger regionen. Jeg husker kun det ene selskapet; Minerve. Det andre selskapet er godt i glemmeboken. Ansatte i de franske selskapene benyttet ofte disse flighter til private besøk med ektefeller og/eller barn for lange weekend i storbyen. Det var en slik "fringe benefit" opplegg - som nok mange skulle ønske fortsatt hadde vært der. Spesielt de som jobbet for selskapene.....

Noen andre som husker navnet på det andre selskpet som fløy? Begge selskaper fløy Caravelle....:spin:

Back