svgspotter ScanFlyer Gold 17 Oct 2009 #1 Hei. Skulle gjerne visst det. Noen som vet? Er forbanna fordi vi ikke fløy DY!
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 17 Oct 2009 #3 svgspotter said: Hei. Skulle gjerne visst det. Noen som vet? Er forbanna fordi vi ikke fløy DY! Click to expand... Det gjør de. Også i vinter. Men er det noe å være forbannet på at du ikke tok dem?:8:
svgspotter said: Hei. Skulle gjerne visst det. Noen som vet? Er forbanna fordi vi ikke fløy DY! Click to expand... Det gjør de. Også i vinter. Men er det noe å være forbannet på at du ikke tok dem?:8:
MD11 ScanFlyer Dusty 18 Oct 2009 #4 litt-amatør said: Det gjør de. Også i vinter. Men er det noe å være forbannet på at du ikke tok dem?:8: Click to expand... De flyr ikke SVG-NCE i vinter, det er en sommerrute som går fra slutten av april til oktober, på lik linje med rutene fra TRD og BGO.
litt-amatør said: Det gjør de. Også i vinter. Men er det noe å være forbannet på at du ikke tok dem?:8: Click to expand... De flyr ikke SVG-NCE i vinter, det er en sommerrute som går fra slutten av april til oktober, på lik linje med rutene fra TRD og BGO.
svgspotter ScanFlyer Gold 18 Oct 2009 #5 litt-amatør said: Det gjør de. Også i vinter. Men er det noe å være forbannet på at du ikke tok dem?:8: Click to expand... Det var nemmlig ikke jeg som bestilte!
litt-amatør said: Det gjør de. Også i vinter. Men er det noe å være forbannet på at du ikke tok dem?:8: Click to expand... Det var nemmlig ikke jeg som bestilte!
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 19 Oct 2009 #6 MD11 said: De flyr ikke SVG-NCE i vinter, det er en sommerrute som går fra slutten av april til oktober, på lik linje med rutene fra TRD og BGO. Click to expand... Nei det gjør de så jammen ikke...:drunk: Jeg så skikkelig feil, du må nedom OSL, ja. Sorry... Litt pussig dog at de har gjennomgående billetter bare liggende inne på torsdagsavgangen fra OSL og ikke søndag.
MD11 said: De flyr ikke SVG-NCE i vinter, det er en sommerrute som går fra slutten av april til oktober, på lik linje med rutene fra TRD og BGO. Click to expand... Nei det gjør de så jammen ikke...:drunk: Jeg så skikkelig feil, du må nedom OSL, ja. Sorry... Litt pussig dog at de har gjennomgående billetter bare liggende inne på torsdagsavgangen fra OSL og ikke søndag.