Flyprat/Flypodden tur 2023

Noe mer om denne her? Hva vil arrangør estimere at sannsynligheten er for at dette blir noe av? :)

Jeg er helt sikker på at initiativtaker(ne) hadde meldt om det var noe nytt å melde her, likevel vil det bli satt svært stor pris på en oppdatering på ståa. :)

Ønsker på ingen måte å gå glipp av dette herlige opplegget om det blir noe av. Samtidig som datoene rykker nærmere, dukker det også opp alternativer som må tas løpende stilling til.

Har nettopp sett to episoder av Shetland på Norges fjærnsyyn og vil gjerne på en lokasjonstur, men det er litt vel stille på vestfronten...

Heia.
Da har vi tatt en oppsummering på bakrommet, og det ser ut til at det blir vanskelig å gjennomføre noe slikt i år. Basert på antall deltakere som meldte sin interesse, og i tillegg prisøkningene på det meste, så går ikke regnestykket opp.

Kjedelig, skulle gjerne vært reiseleder på en ny tur, men jeg gir ikke opp, og har allerede smått begynt å se på alternative opplegg for en senere anledning. Vi tar derfor en raincheck på denne, og lager heller noe nytt opplegg. Kanskje til høsten eller vinteren.

Ønsker alle en fin kveld!

Heia.
Da har vi tatt en oppsummering på bakrommet, og det ser ut til at det blir vanskelig å gjennomføre noe slikt i år. Basert på antall deltakere som meldte sin interesse, og i tillegg prisøkningene på det meste, så går ikke regnestykket opp.

Kjedelig, skulle gjerne vært reiseleder på en ny tur, men jeg gir ikke opp, og har allerede smått begynt å se på alternative opplegg for en senere anledning. Vi tar derfor en raincheck på denne, og lager heller noe nytt opplegg. Kanskje til høsten eller vinteren.

Nu blev jag kränkt :old

Ser fram emot vad framtiden bjuder på!

Dumt det ikkje blei tur denne gang. Gleder meg til nye forslag.

Whiskeytur til Islay neste? ;) (får kanskje med pappa og då, hehe)

Heia.

Back