Flyplasshotell på KSU

fkrlf

ScanFlyer Blue
Flyplasshotell på KSU

Vet ikke om dette er OT men i værste fall kun litt på kanten. Det planlegges et flyplasshotell i Kristiansund, se artikkel under. Jeg synes å huske å ha hørt at dette var en amerikansk kjede som pr i dag ikke er her i landet ennå og Oslo og Kristiansund skulle være først ute. Er det noen som vet hvilken kjede dette kan være?

http://www.tk.no/nyheter/article1632675.ece

Re: Flyplasshotell på KSU

Ramada kjeden var på vei inn ved hjelp av TFDS systemet..men dette skulle være lagt på is. I allefall med hjelp fra TFDS. Men kanskje har da Ramada selv blitt mer hissige på Norge. Men KSU først høres rart ut... Når Sheraton ikke klarte det for 20 år siden i år med Sandvika den gang Fornebu eksisterte - så tviler jeg på om KSU er det rette stedet for en ny internasjonal kjede nå...

Med to t'er på slutten så blir det riktig. Skal de etablere seg på KSU så vil jeg tro de har større planer i tillegg.

MarriotT...., MarriotT. Det er store planer på gang ja. De skal etablere seg på nordsiden av langtidsparkeringen på KB. Om det er Marriott som er årsaken eller ikke skal ikke jeg si, men det skal bl.a. sprenges bort berg i størrelsesorden 2,5 millioner kubikk. Det er jo fristende å legge sammen to + to her, for merkelig nok er det ca. 2,5 millioner kubikk som trengs for å fylle ut og utvide KB til 2000 meter LDA....;)

Dette tror jeg IKKE før jeg for se det... Til nå finnes vel Marriott kun i noen større europeiske byer... Tror ikke KSU blir første by nord for København!!

Originally posted by EB
Dette tror jeg IKKE før jeg for se det... Til nå finnes vel Marriott kun i noen større europeiske byer... Tror ikke KSU blir første by nord for København!!

Att säga att dom bara ligger i några större Europeiska städer är väl inte helt riktigt

Vi har en Mariott i granstaden Cap d'ail + en hel del småstäder runt omkring
.

...som vel alikevel har flere besøkende enn mange av de norske byene - Oslo inkludert!

Originally posted by Savipix
Originally posted by EB

Att säga att dom bara ligger i några större Europeiska städer är väl inte helt riktigt

Vi har en Mariott i granstaden Cap d'ail + en hel del småstäder runt omkring
.

Dont underestimate the power of the dark side :) ... Når det er sagt så er hotellene her opp stappfulle så nytt hotell må på banen uansett. Dette begynner å bli en rimelig stor oljeby og større blir den. Kan like gjerne være Marriott som noen andre - og legge det ved flyplassen er jo et sjakktrekk i seg selv.

Ville tro at flesteparten av de som skal bo på hotel i KSU er nordmenn... Da trenger kjeden som kommer/etablerer seg et etablert varemerke og ikke minst etablerte salgskanaler.

Tror kjeder som Rica, Rainbow og Choice har mer å hente ut av markedet i KSU og ikke minst stordriftsfordeler sammen med eksisterende hotel i området. I tillegg skal vel Marriott ha et tilbud om restauranter, bar/nattklubb og trening/svømmeområde for å få drive under Marriott navnet...

Bare for å ha sagt det...tror absolutt på et hotel til i nærheten av KSU - men er ikke så sikker på om det blir en ny kjede som etablerer seg til slutt...

Originally posted by EB
Spenningen er til å leve med...;)
Klarte ikke leve lenger med spenningen? Hehe....

Ja hva skjer egentlig. Var jo endel skriving om dette i sommer...

Spenningen går greit - nysjerrigheten er noe annet. Pluss at jeg leste om Ramadas ønske om å etablere seg i Norge...

Back