Flyplassen i BKK steng - pga demonstranter

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Ikke greit å komme seg noen vei som helst. Ikke kommer vi avgårde med fly, og ikke kommer vi oss ut av terminalen...

Skjønt, jeg regner med demonstrantene vil slippe gjennom eventuelle ambulanser om nødvendig... Håper jeg, i alle fall...

Er det noen som vet hvor på sas.dk sine nettsider jeg finner den "chat"-en de nevner i pressemeldingen?

Stikk innom Burger King og kjøp den største burgeren de har. Den enormt stor. Hvis blokaden drar ut i tid vil vel også vareleveranser til BKK ogsp rammes?

Da får vi endelig mat servert av Thai. SAS har fremdeles ikke fått personell inn til oss som sitter fast, så mellom måltidene tvinner vi tommeltotter...

Da får vi endelig mat servert av Thai. SAS har fremdeles ikke fått personell inn til oss som sitter fast, så mellom måltidene tvinner vi tommeltotter...

Er det ikke sånn at SAS evakuerte sine ansatte?
Det betyr vel at de ikke blir å treffe før demostrasjonen er over, eller har jeg missforstått?
Ingen drømmesituasjon for passasjerer eller flyplass ansatte dette.

Helt riktig, ingen SAS-ansatte her...

Nå har vi riktignok fått tilbud om å oppholde oss i en "lounge", så dit går jeg...

Jeg har värt i kontakt med SAS Internationals folk i BKK, og de har gjort alt de kan for å komme i kontakt med pax innenfor security. De sier at det ikke skal väre noe problem å komme seg ut av immigration om man önsker det. Spörsmålet er om det er tryggere der inne enn utenfor. SAS' holdning er at det må väre opp til passasjerene selv om de önsker å forlate flyplassen. Det er også svärt vanskelig å få transport fra flyplassen i den situasjonen som nå råder. SAS i BKK har opprettet et egen nummer +66 2661 6111 som våre passasjerer kan ringe. Ring dette nummeret for å få videre instruksjoner

Alex - det er feil å "skyte" på SAS her. SAS' folk i BKK - inkludert SAS Internationals CEO - har stått på og gjort det de kunne. Godt du er ute Gunnar. Kontakt SAS på det nummeret jeg sendte deg.

Alex - det er feil å "skyte" på SAS her. SAS' folk i BKK - inkludert SAS Internationals CEO - har stått på og gjort det de kunne. Godt du er ute Gunnar. Kontakt SAS på det nummeret jeg sendte deg.

Du glemte å se smilefjeset, det var sånn humor. Jeg vet dette, og jeg har lest tråden og ser at SAS sine lokale folk har stått på, og langt mer enn hva Thai har gjort. Smil. Le. :)

-A

Back