Flyplass Android-app

MrBacardi

Newcomer
avganger.png

Flyplass

Flyplass er en app jeg har laget som gir deg oppdaterte avgang- og ankomsttider for flyplassene rundt om i Norge, presentert for deg på en enkel måte.
Man finner informasjon om alt fra forsinkelser til hvilken innsjekkingskranke som gjelder for din flyavgang.

Pr. nå støttes Avinors flyplasser, samt Torp. Støtte for Rygge er på vei.

Jeg tenker at dette forumet er et bra sted å hente konstruktive tilbakemeldinger på app'en. Så fyr løs!

Last ned fra Android Market:
http://market.android.com/details?id=com.frankburmo

logo256.png

Alternativ visning i landskapsmodus:
avganger_landskap_halv.png

Umiddelbart så synes jeg at den blå bakgrunnen med gul skrift er lite lesbar.
Får ikke endret dette på min SE mini pro .
Den versonen som det er tatt screenshot av her synes jeg er mye bedre

Umiddelbart så synes jeg at den blå bakgrunnen med gul skrift er lite lesbar.
Får ikke endret dette på min SE mini pro .
Den versonen som det er tatt screenshot av her synes jeg er mye bedre

Blå bakgrunn? Pussig, har ikke blitt slik på noen av enhetene jeg har testet. Skal se om jeg kan klare å få tak i en SE og sjekke.

Takk for tilbakemelding!

Last edited:
Kjempebra app dette. Har Sony Ericsson XPERIA X10i. Ingen blåfarge her nei...

... litt otp, egentlig, men finnes det ikke en nettside der man kan få gate-screens fra OSL i fullskjerm på egen PC? Mener det har vært diskutert på forumet før. Kan ikke finne det.

Hvorfor bruke app, når man bare kan gå inn på m.avinor.no og finne akkurat samme info? har man blitt rammet av app-syken? ;-)

Hvorfor bruke app, når man bare kan gå inn på m.avinor.no og finne akkurat samme info? har man blitt rammet av app-syken? ;-)

Hvorfor lese nettavis, når man bare kan gå i kiosken og finne akkurat samme info i en avis der? :)

Årsakene til at folk foretrekker en app er mange. Men det handler kanskje om at en app kan tilby mer enn nettsider, samt at de kan være raskere og enklere å navigere.

Feks denne appen tilbyr rask navigering, automatisk valg av flyplass pasert på geografisk posisjon, samt støtte for Torp. I tillegg kommer snart støtte for push-meldinger ved statusendringer på valgte flighter.

Men selvsagt er det noen som foretrekker nettsider, så da må de jo gjerne benytte disse :)

Oppdatert versjon ute, 1.5.1:

- Viser navnet på flyselskapet hvis man går inn på en flight
- Fjernet blå bakgrunnsfarge som dukket opp på SE Xperia Mini Pro

Her er 3 stk til I-phone som kan anbefales.
Aeroweather= vær på opptil 25 flyplasser i hele verden etter eget ønske,
EU-ops= subpart Q
Norflights= Avgangs og ankomsttider for hele Norge.

Back