• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

FLyogmer

Replying to Topic 'FLyogmer'

Den har jeg aldri sett før!

Nå bor jeg riktignok lite på hotell siden jeg har folk å "snylte på" her og der, men kan for det være interesant for fremtiden

dette er SAS Braathens' nye satsning for å hente inn mere penger på reisene - selge pakker som inneholder mer enn bare flyreisen. I første omgang er det fly+hotell, men planen er at man skal kunne bestille flere komponenter samtidig - leiebil, konserbilletter, snøscootersafari etc. Når inntjeningen på selve flybilletten er under press, kan det være mulig å hente noen penger her og der på å selge ekstratjenester. I første omgang vet jeg denne tjenesten testes på egne ansatte og noen "utvalgte kunder", men jeg regner med at så snart den er ferdigtestet (sikkert noen bugs her og der), så slippes den løs til folk flest (sikkert med noen gode tilbud!)

Trodde først at dette var en eller annen "shadow-spoofside", men det var det altså ikke.

Og nå er den sluppet løs ^_^
Designet minner veldig om de nye danske og svenske sidene til SAS. Er dette en forsmak på hvordan www.sasbraathens.no blir, mon tro?

Back