• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flynytt søker smånytt skrivere!

S. Holberg

ScanFlyer Gold
Flynytt søker smånytt skrivere!

*Innlegg tatt bort inntil navn er forandret*

Sindre

Last edited:
Re: Flynytt søker smånytt skrivere!

Så du klarte ikke å komme på et navn selv, så du rappet et som allerede var kjent? ^_^

Fantastisk plan!:rolleyes:

Kanskje jeg skulle laget en drikk, og gitt den navnet den Coca Cola? Synes nesten jeg kan se for meg bataljonen med advokater som hadde stormet leiligheten min... ^_^

Hehe ;) Joda, trodde ikke flynytt hadde webside, og det var aldri intensjonen og ødelegge noe her. Skal sørge for å få et nytt navn :)

Edit: Nå ser det ut som sidene er nede, grunnet stor trafikk. 50 besøkende de siste 20 min :p

Å starte med å erkjenne en potensiell navnekonflikt er alltid god basis for en forretningside.

-A

Ok da folkens!
Ville bare vise fram sida, og lurte på om noen ville skrive!
Har nå sendt mail til wordpress om forandring av dette.
Var klar over navnfeilen, men det kommer til å være jæ*lig mye arbeid å få dette over på et annet navn, med mindre wrdpress kan gjøre det ;)
Takk for det flightdeck! :)

Hey, hvis guttungen vil lage en side, så må han få lov til det! Syns det er bra at noen lager noe som dette på Norsk.

Back